جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 مرداد 1396     
طی 4 ماه اول سال جاری صورت گرفت؛
اجرای عملیات بهسازی و روکشی آسفالت بیش از 20 هزار مترمربع از معابر منطقه 22

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی منطقه 22 از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت بیش از 20 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی منطقه با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و و آراستگی منظر شهری خبر داد.

 

 سالاری پور معاون فنی و عمرانی منطقه در این خصوص گفت: در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه، افزایش مقاومت لایه های زیرین معابر در مقابل نفوذ باران و آبهای سطحی روان و همچنین بهبود منظر شهری عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در راستاي جلب رضايتمندي هرچه بيشتر شهروندان و شوراياري هاي محلات با توجه به دستورات موکد شهردار منطقه در خصوص اجرای عملیات بهسازی و روكش آسفالت برخي از معابر اولويت دار منطقه از ابتداي سال 96 تا كنون معابر اصلي سطح منطقه به متراژ 19850 متر مربع و با اختصاص 1980 تن آسفالت انجام و به بهره برداري رسيد كه این میزان بدليل اهميت معابر و حجم عمليات اجرايي و زمان اتمام عمليات قابل توجه بوده و رضايتمندي قابل توجهي از شهروندان را در بر داشته است. در همین راستا 5 معبر اصلي ديگر در سطح منطقه به منظور اجرای عملیات روکشی آسفالت نيز در دستور كار قرار گرفته است .

معاون فنی و عمرانی منطقه 22 یادآور شد: در اجرای این پروژه که از ابتدای سال جاری صورت گرفت، تاکنون عملیات بهسازی و اجرای آسفالت در ضلع غرب ميدان درياچه شهدای خلیج فارس به متراژ 5 هزار مترمربع، بلوار شهيد اردستاني به متراژ 8 هزار و 540 مترمربع، خيابان نسيم 5 روبروي ساختمان شهرداري ناحيه2 به متراژ 2 هزار و 660 مترمربع و ميدان موج به متراژ 3 هزار و 650 مترمربع انجام گرفته و دیگر معابر سطح منطقه نیز در دست اجرا است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: