جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 آذر 1393     
طغیان رودخانه‌ها در آستارا

 ایسنا:درمنطقه گیلان، در پی بارش قابل توجه باران، رودخانه های خواجه کری، مرداب و چلوند در مناطق مختلف شهرستان آستارا طغیان کرد و یک نفر بر اثر سقوط از پل چوبی به درون رودخانه در بالادست روستای چلوند در منطقه لوندویل، جان خود را از دست داد.

در پی بارش باران، بخش‌های غربی و جنوبی شهر مرزی بندر آستارا همچون خیابان‌های امام علی (ع)، شهید رستمیان، خلیل آباد، کشاورز و شهرک عباس آباد، دچار آبگرفتگی و راه ارتباطی بالغ بر 100 خانوار با شهر مسدود شد.

فردین فرتوت نیا، رئیس اداره هواشناسی آستارا در این خصوص به خبرنگار ایسنا توضیح داد: طی 48 ساعت گذشته بیش از 179 میلیمتر بارش باران در ایستگاه سینوپتیک شهرستان ثبت شده است. بارش به شکل پراکنده تا دو روز آینده دور از انتظار نیست.

 فرتوت نیا، دمای فعلی شهرستان را 8 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: دمای شهرستان نسبت به دو روز گذشته 5 درجه کاهش یافته است. ارتفاع موج دریای خزر بین یک تا 2.5 متر است و شرایط برای فعالیت‌های صیادی و دریانوردی مناسب نیست.

 

شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان، 189 کیلومتری رشت و همجواری استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: