جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 آذر 1393     
بسیج مدلی است که در دنیا کارآمدی اش اثبات شده است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،در یکصدوسیزدهمین جلسه علنی شورای شهر پایتخت، رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر در نطق خود با تبریک هفته بسیج اعلام کرد: حضور هوشمندانه مردم در همه عرصه ها کلید حل مشکلات کشور است.

پرویز سروری در نطق خود اظهارکرد: اقتدارملی مبتنی بر قدرت ملی است و قدرت ملی در ایران اسلامی حاصل مشارکت مردم در همه عرصه هاست. به طوری که در ابتدای انقلاب که تروریسم منافقین به وجود آمد، امام(ره) با تشکیل اطلاعات سی و شش میلیونی، منافقین را از خانه هایشان بیرون کشیدند .

سروری گفت: حضور بسیج در جنگ همه معادله ها را بر هم زد و پس از آن در بخش سلامت مردمی در کشور نیز نیروهای مردمی بسیج بودند که فلج اطفال را از کشور حذف کردند.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران اظهارکرد: امروز باید در مباحث اقتصاد مقاومتی از مشارکت مردم استفاده کرد و درسیاست های اقتصادی برای حضور مردم برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی همان مدیریت بسیجی است، گفت: امروز مدیریت بسیجی است که می تواند سبب برون رفت از شرایط موجود باشد و منجر به حضو هوشمندانه مردم در همه عرصه ها شود.

به گفته سروری بسیج رنگ ندارد و هر کس تلاش کند بسیج را محدود کند خیانت بزرگی کرده است به طوری که بسیج مدل بی بدیلی در هر کشوری است که در همه عرصه ها می تواند نقش آفرین باشد .

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به دفاع مردمی در سوریه گفت: امروز سوریه را بسیج آزاد کرده است و حضور بسیج در کنارنیروهای ارتش سبب شده است معادلات داعش در عراق بر هم بریزد .

وی خاطرنشان کرد: بسیج نه به عنوان افزایش صرفا نظامی بلکه در همه عرصه باید مورد توجه باشد چرا که بسیج هم تفکر است و هم تشکل و مدلی است که در دنیا کارآمدی خود را نشان داده است .

سروری همچنین در بخشی از سخنانش به اظهارات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب درباره اهمیت بسیج فرموده اند انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت کشور است و انکار بسیج نابخردانه و خیانت کارانه است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: