جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 آذر 1393     
آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت خاکریزآب از آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان خبر داد.

علیرضا یعقوبی ضمن اعلام خبر فوق افزود: پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان با 3 راهکار اجرایی شامل احداث شفت و لوله گذاری در نقب، ساخت کانال سرپوشیده به صورت ترانشه باز و احداث تونل انجام خواهد شد و بهره برداری از آن مشکل آبگرفتگی محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه 18 را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

وی با بیان آنکه شبکه احداث شده به منظور جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان، در نهایت رواناب های این محدوده از شهر تهران را به رودخانه کن منتقل خواهد کرد، از کاهش ظرفیت این رودخانه در محدوده شهرستان چهاردانگه خبر داد و گفت: متاسفانه طی سنوات گذشته این مقطع از رودخانه کن محل تخلیه و دپوی نخاله های ساختمانی بوده که این مشکل باید پیش از بهره برداری از پروژه با مشارکت مدیریت شهری شهرستان چهاردانگه برطرف شود.

یعقوبی با اشاره به اتمام اقدامات پیش نیاز برای آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان از قبیل تجهیز کارگاه ها و شناسایی معارضات تاسیساتی، از اجرای تعدادی از شفت های موردنیاز پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد ساخت بخشی از شبکه مذکور که می بایست به صورت عرضی از بزرگراه آزادگان عبور کند، تا پایان امسال به اتمام برسد.

پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی بزرگراه آزادگان به طول 6710 متر، از جمله پروژه های آغاز شده در سال جاری است. بازنگری در طرح این پروژه که به جابجایی مسیر اجرا از فضای سبز حاشیه شمال بزرگراه آزادگان به باند کندوری این بزرگراه منجر شد، باعث برطرف شدن تعداد زیادی از معارضات و موانع اجرایی آن شده است.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: