جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 اسفند 1392     
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نوبت معاینه فنی خودرو

خودروهای اعضای شورای شهر عصر پنج شنبه معاینه فنی می شود

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از انجام معاینه فنی خودروهای اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی عصر روز پنج شنبه این هفته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهندس سید علی رضوی افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده با رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در نظر است اعضای شورای شهر به منظور انجام معاینه فنی خودروهای خود عصر روز پنج شنبه 22 اسفند به مرکز مکانیزه بیهقی مراجعه کرده و همچون سایر شهروندان در نوبت معاینه فنی خودرو قرار گیرند.

وی با اشاره به این که در آستانه عید نوروز قرار داریم و سفرهای نوروزی لزوم انجام معاینه فنی را دو چندان می کند، اظهار کرد: حدود یک سوم خودروهایی که به منظور انجام معاینه فنی به مراکز مکانیزه مراجعه می کنند، دارای نقص فنی هستند و همین نقایص می تواند در افزایش احتمال بروز تصادف و ورود صدمات جانی و مالی به دارنده خودرو و سرنشینان آن و نیز سایر شهروندان مؤثر باشد.

گفتی است به موجب هماهنگی به عمل آمده بین ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در نظر است اعضای شورای شهر عصر روز پنج شنبه 22 اسفند با خودروهای خود به منظور انجام معاینه فنی به مرکز مکانیزه بیهقی مراجعه نمایند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: