جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آبان 1393     
در سال2013 حدود 16درصد تولید علم جهان از سوی ایران بوده است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش آغازین جلسه علنی امروز پیشنهاد داد برای ساماندهی دست فروشان داخل مترو یک لایحه از سوی شهرداری تهران ارایه شود.

اقبال شاکری با بیان مطلب فوق تاکید کرد:ما نباید مسئله را رها کنیم؛ این یکی از مواردی است که پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مترو است.

شاکری ادامه داد: اظهار نظر یکی از عزیزان این بود که ما جز در پخت آبگوشت و قرمه سبزی قادر به رقابت نیستیم ، من می خواستم چند نمونه آبگوشت و قرمه سبزی اعلام کنم؛ در سال 2013 حدود 16 درصد تولید علم جهان از سوی ایران بوده و از این نظر در جایگاه پانزدهم هستیم. همچنین دانشگاه تهران و شریف جزو 400 دانشگاه برتر دنیا هستند.

شاکری یادآور شد: ده ها سد، نیروگاه، مجتمع تجاری، مدرسه، بندر و کارخانجات در بیش از 21 کشور جهان توسط شرکت های ایرانی ساخته شده است.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در نانو ایران در رتبه هشتم است و 1500 مقاله بیشتر از فرانسه داریم. همچنین 200 سد در بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده و بتن هوشمند ایرانی دست تمام بمب های نفوذ پذیر آمریکا در فردو را بسته است.

وی گفت: وقتی در مرکز پژوهش رویان را باز کردیم، دیدیم دارند گوشت می کوبند یا سبزی خورد می کنند! یا شاید ماهواره های امید احتمالا همراهشان غذا به هوا برده اند!؟

شاکری با بیان این نکته که افراد بزرگ خود را به زحمت می اندازند و افراد کوچک دگران را، عنوان کرد: با شکار پهپاد RQ107 هیچ محرمانه را در اقصی نقاط جهان باقی نگذاشتیم. همچنین برای فراخوان نام گذاری اسم این پهپاد پیشنهاد می کنم اسم آن را رو کم کن 170 بگذاریم.

محسن سرخو، عضو کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز تاکید کرد: تذکر اعضا به شهردار تهران را اعضای دیگر نباید پاسخگو باشند. وقتی تذکری توسط یک عضو به شهردار تهران داده می شود، این شهردار و عوامل شهرداری هستند که باید پاسخ دهند.

وی ادامه داد: درباره فروش زمین فرمانیه، شهردار تهران در همان جلسه اعلام کردند که اگر موارد دیگری هم هست، شما اعلام کنید و من پاسخ می دهم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: