جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 آبان 1393     
تامین بیش از پیش سرانه های خدماتی از اولویت‌های بودجه پیشنهادی سال 94

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه22 گفت: تامین سرانه های خدماتی و مورد نیاز شهروندان از اولویتهای بودجه پیشنهادی سال 94 در قطب تفریحی گردشگری تهران خواهد بود.

 مولایی شهردار منطقه22 با اعلام این خبرافزود: بر اساس برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران و نیازهای واقعی منطقه با توجه به مطالعات بعمل آمده در قالب برنامه راهبردی توسعه شهر (CDS)، منطقه 22 اولین ویرایش  بودجه پیشنهادی سال 94 را تهیه کرد.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام طی سال 93 افزود : رویکرد بودجه پیشنهادی سال 94، توجه ویژه به ایجاد تسهیلات مناسب و امکانات لازم برای افزایش رفاه عمومی و تامین سرانه های خدماتی برای شهروندان است.

 در این راستا با استفاده از تخصص و توانمندی مشاوران ذیصلاح و طی 2 سال مطالعات انجام شده، ابتدا با شناخت از وضعیت منطقه و سرانه های موجود همچنین با توجه به رشد جمعیت و سرانه های مطلوب منطقه بر اساس شاخصهای شورای عالی شهرسازی و معماری، نیازهای واقعی تا رسیدن به وضع مطلوب، سرانه های خدماتی احصا و در تدوین بودجه، ملاک عمل قرار گرفت .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تصویب و ابلاغ برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران از سوی شورای اسلامی شهر تهران و لزوم اجرای برش یکساله 94 در قالب بودجه مصوب، حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری، ضمن بررسی عملکرد بودجه سال 93 منطقه و ارزیابی اقدامات انجام شده همچنین میزان تحقق اهداف آن، تغییرات اصلاحی لازم را با همکاری حوزه های اجرایی جمع بندی و در تدوین بودجه 94 مورد توجه قرار داده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: