جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 آبان 1393     
دوربین های نظارت تصویری تهران به 200 و ثبت تخلف به 300 می رسد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرتهراننگفت:هوشمندسازی شهر به لحاظ کنترل و مدیریت ترافیک شهر یکی از ضروریات است. از این رو مدیریت شهری با همت و تلاش مضاعف در سال های اخیر هوشمندسازی معابر را در دستور کار قرار داده است.

ایلوش وزیری ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: در حال حاضر از تکنولوژی روز دنیا در توسعه هوشمندسازی شهر تهران استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران افزود: طی سال جاری افزایش دوربین های نظارت تصویری و زیر ساخت های نظارت تصویری و مورد نیاز برای its را در دستور کار داریم که بر این اساس حدود 130دوربین نظارت تصویری از ابتدای سال جاری تا کنون در سطح شهر تهران نصب شده است .

وی با تاکید بر اینکه طی سال جاری تعداد دوربین های نظارت تصویری شهر تهران به 200 دوربین می رسد، گفت: همچنین با توجه به اینکه هزار کیلومتر شبکه فیبرنوری در شهر داریم تا پایان سال جاری 100 کیلومتر فیبرنوری دیگر اضافه می شود. این در حالی است که از ابتدای سال جاری تا کنون 60 کیلومتر آن احداث شده است.

وزیری اظهارداشت: یکی از راهکارهای موثر در کنترل سرعت، نصب دوربین های ثبت سرعت بود. درواقع این دوربین ها مانند بستن کمربند ایمنی که تبدیل به عادت شد، راندن با سرعت مجاز را در شهر رقم زده است و اثر فرهنگی بسیار خوبی داشت. در همین راستا 80 دوربین ثبت تخلف تا پایان سال جاری نصب خواهد شد .

وی در ادامه به تجهیز 180 دوربین ثبت تخلف در سال گذشته اشاره و بیان کرد: با نصب 120دستگاه دیگر در سال جاری تعداد دوربین های ثبت تخلف در شهر به 300 دستگاه خواهد رسید.

وزیری تصریح کرد: نگهداشت و تعمیر دوربین های سطح شهر در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری است. نگهداشت نرم افزاری در سریعترین زمان ممکن صورت می گیرد و نظارت سخت افزاری با جایگزینی دوربین و اصلاح زیرساخت ها محقق می شود که زمان بر خواهد بود .

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران در ادامه به نصب دوربین وهوشمندسازی تقاطع ها در سال جاری خبر داد و گفت: فلسفه چراغ راهنمایی هوشمند این گونه است که باید هوشمندسازی در شهر تهران یکپارچه باشد. از این رو نیازمند زیرساخت های اطلاعاتی است .

وی با اشاره به اینکه اکنون شبکه اطلاعات ترافیک تکمیل شده و به صورت ماتریس کامل تحلیل شده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری 150 تقاطع به سیستم هوشمند تجهیز خواهد شد که از ابتدای سال تاکنون 70 تقاطع تجهیز شده و مابقی طی فرصت باقی مانده صورت خواهد گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: