جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 مرداد 1396     
احداث ایستگاه جدید اتوبوس در میدان ونک

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛به منظور توسعه ی حمل و نقل عمومی و رفاه حال شهروندان، ایستگاه اتوبوس جدیدی از سوی شهرداری منطقه 3 در میدان ونک راه اندازی شد.

 

 مهندس علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت : به منظور روان سازی بار ترافیکی میدان ونک ، تسهیل دررفت و آمد مسافران و همچنین حفظ امنیت جانی مسافران، ایستگاه اتوبوس در ضلع شمالی این میدان احداث شد.

پیرهادی اظهار داشت : این ایستگاه در مسیر جنوب به شمال خیابان ولی عصر و در مسیر سامانه ی اتوبوسرانی تندرو و خطوط راه آهن به تجریش ، حقانی به میدان پیروزان و راه آهن به پارک وی احداث شده است .

وی با بیان اینکه راه اندازی این ایستگاه کمک شایانی به روان سازی ترافیک میدان ونک و کاهش احتمال تصادف شهروندان کرده است افزود: با احداث این ایستگاه فاصله ی دو ایستگاه قبلی حد فاصل ایستگاه میرداماد و ضلع جنوب میدان ونک از 900 متر به 400 متر کاهش یافته است .

اسفراینی نژاد تصریح کرد: این ایستگاه در حال حاضر با نصب نرده ،سکو و کف سازی به صورت آزمایشی راه اندازی شده است که پس از جمع آوری آمار و اطلاعات در فاصله ی زمانی مشخص شده ، در آینده ی نزدیک نسبت به نصب المان های ایستگاه شامل تجهیزاتی از قبیل نیمکت ،سرپناه ،ساعت ، مانیتور ،دستگاه کارتخوان و... به صورت دائمی مورد استفاده قرار می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: