جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 مرداد 1396     
دنیامالی خواستارشد؛
تسریع در رسیدگی به لایحه کمربند سبز حریم شهر تهران

به گزارش گروه عمران شهری پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خواستار تسریع رسیدگی لایحه کمربند سبز حریم شهر تهران شد و گفت: لازم و ضروری است که هر چه زودتر این لایحه بررسی و حداقل بخش نخست آن تصویب شود زیرا اگر به تعویق بیفتد دیگر نمی شود تهران را مدیریت کنیم.

 

 احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور سیصد و شصت و سومین جلسه شورا با تاکید بر اینکه باید هرچه زودتر شهرک های اقماری بر اساس قوانین شهری در حریم خوانده شوند تا به حریم پایتخت تجاوز نکنند ، تصریح کرد: اخیرا اداره کل حریم لایحه کمربند سبز پایتخت را به شورا ابلاغ کرده که در دستورکار کمیسیون ها است و لازم است هر چه زودتر تصویب شود تا طرح کمربند سبز تهران ساماندهی شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس سوابق و اسناد از سه دهه گذشته این موضوع در دستور کار قرار داشته است، خاطر نشان کرد: لازم است تا این لایحه را هر چه سریع تر تصویب کنیم چون باید برای تصویب نهایی به شورای عالی شهرسازی برود که این پروسه ای زمان بر است. در صورت تصویب بی شک هر چه زودتر می توانیم شاهد رفع مشکلات کنونی تا حدی باشیم.

دنیامالی با اشاره به فشاری که از شهرک های اطراف تهران به بدنه شهر وارد می شود به ویژه شهرک های جنوبی پایتخت متذکر شد: اگر این لایحه تصویب شود بخشی از مشکلات حریم مناطق ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ می تواند کاهش یابد و اگر به تعویق بیفتد تهران به شهرک های اقماری متصل می شود و دیگر نمی شود بدنه پایتخت را مدیریت کنیم. از همین رو از اعضای کمیسیون شهرسازی می خواهم هر چه سریع تر حداقل بخش اول را بررسی و تصویب کنند تا باقی این لایحه در شورای پنجمپیگیری شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: