جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 آبان 1393     
تذکر اعضای شورای شهر درباره ساخت طبقات اضافی پاساژ علاء الدین

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران خواستار توقف ساخت وساز طبقه هفتم و هشتم پاساژ علاء الدین شهر تهران شد و گفت: قلع این پروژه در کمیسیون ماده 100 صادر شده است اما معلوم نیست چرا با جان مردم و با چه قیمتی معامله می کنیم .

ابوالفضل قناعتی با اعلام اینکه پاساژ علاء الدین که مرکز فروش گوشی همراه و تجهیزات آن است، دارای چهارطبقه پارکینگ منفی است که متاسفانه سه طبقه این پارکینگ در قالب تجاری استفاده می شود،گفت:6طبقه پاساژ علاء الدین قابل بهره برداری شد که با اضافه شدن پارکینگ ها تعداد هزار مغازه در قالب 9 طبقه مورد بهره برداری قرار گرفته است. به طوری که 10 هزار نفر در آن مشغول فعالیت هستند که با احتساب مشتری ها روزانه 15 هزار نفر در این پاساژ تجاری تردد می کنند .

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل تهران گفت: اگر اتفاقی در این پاساز رخ دهد بسیاری از مردم حین فرار زیر دست و پا کشته می شوند و این در حالی است که تا کنون چندین بار آسانسور این پاساژ سقوط کرده و منجر به حادثه شده است .

وی افزود: در سال 75 این پروژه ساخته شد و در سال 1378 براساس مصوبه شهرداری اعلام شد که هیچ احدی حق اضافه کردن بنا را ندارد. در سال 92 نیز طبق دستور شهردار وقت منطقه تاکید شد که هیچ بنایی به این سازه اضافه نشود و سازمان اتش نشانی نیز مخالفت خود را به صورت کتبی در خصوص اضافه شدن این بنا اعلام کرده است. در سال 92 نیز سازمان نظام مهندسی در عدم اضافه شدن بنا تاکید کرده است اما معلوم نیست ظرف یک سال چه اتفاقی افتاده است که ساخته شدن طبقه 7 و 8 این بنا از سوی سازمان مهندسی در سال 93 تایید شده است.

وی افزود: به رغم قلع پروژه در کیسیون ماده 100 برای ساخت طبقه هفتم و هشتم با جان مردم بازی شده است و معلوم نیست جان مردم با چه قیمتی معامله می شود که ساخت طبقات هفتم و هشتم شروع شده است اما از رییس شورا تقاضا می کنم تا تشکیل یک تیم جلوی ساخت و ساز در این پاساژ را بگیرد.

احمد حکیمی پور عضو کمیسیون فرهنگی نیز با بیان اینکه شش ماه قبل ساخت و ساز در این پروژه را تذکر داده ام گفت: هر طبقه از این ساخمان 50 میلیارد تومان به فروش رسیده است. در حالی که هنوز پایان کار ندارد ساخت دو طبقه دیگر صادر شده است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: