جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 خرداد 1396     
بازدید جمعي از اعضاي شوراي شهر تهران از صندوق ذخیره کارکنان

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛جمعي از اعضاي شوراي شهر تهران از صندوق ذخیره کارکنان شهرداري پايتخت بازدیدکردند.

 

احسان شریفی مدیر عامل صندوق ذخیره در ابتدای این بازدید گزارش جامعی از فعالیتهای گذشته و جاری، دارایی ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته و رویکردهای آینده صندوق ارایه کرد.

شریفی با تاكيد بر اهتمام صندوق ذخیره به شفاف سازی فعالیتها و اطلاعات در صندوق و همچنین رعایت استانداردهای مالی، حسابرسی و حسابرسی به پاک دستی و دقت در هزینه ها خاطر نشان کرد:جمع مدیران و همکاران به کار گرفته شده در صندوق از نیروهای صاحب تجربه و خوشنام و مقید به پاک دستی و حق الناس هستند.

وي استفاده از ظرفیت های تخصصی بیرون از صندوق و تلاش برای حرفه ای و روزآمد نگاه داشتن روشهای تامین مالی پروژه های صندوق را اقدام مهم دیگر صندوق برای افزایش اثربخشی صندوق در ایجاد ارزش برای سپرده گذاران برشمرد و بر استفاده بهینه از منابع موجود و جریان ورودی صندوق تاکید کرد.

شریفی در پایان با اشاره به اینکه در دستگاه های دولتی مقرر شده است سهم کمک دستگاه ها به صندوق های ذخیره کارکنان از سه درصد به پنج درصد افزایش یابد از نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران تقاضا کرد با اصلاح قوانین این امکان را برای حمایت بهتر از سرمایه های انسانی پرتلاش شهرداری تهران نیز ایجاد کنند.

رحمت الله حافظی رييس كميسيون سلامت ، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران نیز در اين بازدید با تایید اهتمام صندوق به فعالیتهای ارزش آفرین و حفظ امانت کارکنان شهرداری تهران خاطر نشان کرد: رسالت صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران خدمت به اعضا و مراقبت از سپرده های ایشان به عنوان حق الناس است.