جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 آبان 1393     
متاسفانه مردم و نمایندگان مجلس حق انتقاد از خودروسازان را ندارند

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حرکت صنعت خودرو در مسیری که موجب توسعه و ارتقای این صنعت و رقابت آن با برندهای بزرگ بین‌المللی شود، گفت: به این منظور انحصار صنعت خودرو باید شکسته شود. 

بهروز نعمتی افزود: در خصوص کیفیت و ارتقای سطح خودروسازی ایران تا کنون موفقیت چندانی حاصل نشده و امروز روند غیر قابل قبول و کند گذشته همچنان بر صنعت خودرو حاکم است و اتفاق بزرگی در این حوزه رخ نداده است.

وی با اشاره به این که هر گونه حرکتی در جریان صنعت خودرو باید در متن آن به وجود آید، چرا که اتفاقات حواشی این صنعت بسیار زیاد است، اظهار کرد: در حال حاضر مشتریان ناگزیر به استفاده از خودروهای داخلی با هر کیفیتی هستند وحق هیچ گونه ابراز نظر و انتقادی را ندارند.

نعمتی با بیان این که نمایندگان مجلس نیز اگر اظهار نظر و انتقادی نمایند، متهم به ضربه زدن به صنعت خودرو می‌شوند، تصریح کرد: امروز این صنعت به روال گذشته خود ادامه می‌دهد که قطعاً روالی اشتباه است و یقیناً محکوم به فنا خواهد بود.

وی با تأکید بر این که حضور پر رنگ خودروسازان چینی در کشورمان نمی‌تواند به صنعت خودروی ایران خدمت نماید، چرا که خودروسازان چینی نسبت به صنعت خودروی ایران برتری ندارند که بتوانند خودروسازی کشورمان را متحول کنند، اضافه کرد: اگر قرار است اتفاق بزرگی در خودروسازی کشور رخ دهد باید بتوانیم از تکنولوژی‌های نوین صنعت خودرو در جهان بهره ببریم.

نماینده مردم همدان و اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اعلام این که صنعت خودرو باید در جهت استفاده از پتانسیل‌های روز و تکنولوژی‌های جدید دنیا حرکت نماید، خاطرنشان کرد: در این راستا مهم‌ترین موضوعی که مورد توجه قرار نگرفته ورود بخش خصوصی به این صنعت است و وقت آن رسیده که برند جدیدی توسط بخش خصوصی وارد بازار خودرو شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: