جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون شهرسازی شهرداری تهران از ایجاد وحدت رویه در قبال اراضی و املاک واقع در حرایم حفاظتی و امنیتی خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،همزمان با هفته تهران، دستورالعمل صدور پروانه مرمت، احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و ارزشمند شهر تهران به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ابلاغ شد.

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از بازار گل امام رضا(ع) و بازار مواد شیمیایی کیمیا بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم به منظور ایمن‌سازی این مراکز تأکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، همزمان با هفته تهران، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران به همراه وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ از تعدادی از اماکن تاریخی در بازار تهران بازدید کرد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران درباره آخرین وضعیت پروژه ژینایی روددره فرحزاد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با تأکید بر وفور اقلام مورد نیاز شهروندان در میادین و انبارهای سازمان میادین میوه و تره‌بار، گفت: هیچ کمبودی در مایحتاج شهروندان وجود ندارد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران آخرین وضعیت ساخت باغ‌راه حضرت زهرا (س) را تشریح کرد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیرکل سلامت شهرداری تهران در مورد قرار گرفتن تهران در آستانه بحران سالمندی هشدار داد و بر لزوم جذب مشارکت های مردمی برای رسیدگی به سالمندان تاکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه یک تهران اعلام کرد که بیمارستان جدید شهدای تجریش باید ۲۰۰۰ کسری پارکینگ را در هماهنگی با بنیاد مستضعفان رفع کند.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،سخنگوی شهرداری تهران جزئیات احکام جدید مدیریت شهری برای شهرداران مناطق ۵، ۱۵ و ۲۱ را تشریح کرد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ارزیابی عملکرد محیط زیستی شهرداری تهران طی فصل تابستان خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۲۲ تهران از اتمام ۵۰ پروژه مستمر طرح من شهردارم ۲ در محلات ۱۲ گانه این منطقه خبرداد و گفت: این عملیات از سوی معاونت های گوناگون به اجرا در آمده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۱۰ تهران از ایجاد نخستین مسجد مدرسه در منطقه ۱۰ خبر داد و گفت: این مسجد که در مسجد ابوالصدق افتتاح شده، موفق به جذب ۱۱۰ دانش‌آموز شده است.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی نیروهای خدمات شهری در مناطق ۲۲گانه پایتخت در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،با حکم شهردار تهران تعدادی از شهرداران مناطق تغییر کردند.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به دغدغه دولت برای ترافیک مهرماه تهران، حل ترافیک تهران را مسئله چند دستگاهی عنوان کرد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران گفت: مرکز فراهنگ منطقه یک به زودی فعال خواهد شد. تلاش ما بر این است که امسال در مناطق ۱۴، ۲۰ و ۱۱ نیز مرکز فراهنگ راه‌اندازی شود.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به شناسایی ۲۰ نقطه بحرانی در تهران برای دستفروشی از برخورد نیروی انتظامی با مافیای دستفروشی در محور چهارراه ولیعصر تهران خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون شهردار تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون، بالغ بر یک میلیون و ۵ هزار تن آسفالت تولید و در سطح بزرگراه‌های پایتخت و معابر مناطق ۲۲گانه شهر تهران اجرا شده است.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر از چالش های پیش رو در اجرای این طرح و ممانعت مافیای سدمعبر خبر داد.