جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۲ تهران از اجرای طرح انضباط اجتماعی در میدان شوش و جمع‌آوری ۸۵ معتاد متجاهر در منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد گفت: در ساخت مسجد شهرداری فقط کمک‌کننده است و به تنهایی مسجدی نساخته است.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۱۲ از اجرای ۱۵۹ پروژه توسعه محله ای در قالب طرح «من شهردارم» در منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهرداری منطقه یک در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، ناایمن و پرخطر و حفظ جان و مال شهروندان اقدام به تخریب سازه مسکونی بلاتکلیف در خیابان بوکان کرد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۲ گفت: در راستای حفاظت و ارتقای هویت و ارزش‌های تاریخی بازار بزرگ تهران و کیفیت کالبدی و افزایش نظم بصری و ترافیکی، عملیات کف سازی میدان سید اسماعیل به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع آغاز شد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۷ از آغاز به کار ایستگاه متروی بهارشیراز از امروز خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه پل حافظ یا باید بهسازی یا جمع آوری شود، گفت: گزینه‌های جایگزین پل حافظ همچون احداث زیرگذر و یا چراغ راهنمایی در حال بررسی است تا به جمع بندی نهایی برسد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: شهرداری‌های مناطق در خصوص نگهداشت‌ ایستگاه‌های اتوبوس در خطوط عادی، باید به تکالیف خود عمل کنند و در خطوط بی آر تی نیز سازمان حمل و نقل و ترافیک و سایر نهادها مسئولیت دارند که با همکاری همدیگر، نسبت به نگهداشت ایستگاه‌ها اقدام کنند.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۷ با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) طی بازدید از محل برگزاری نماز عید سعید فطر از اجرای تمهیدات ویژه به منظور میزبانی از شهروندان در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این منطقه به منظور برپایی نماز باشکوه عید سعید فطر، آماده سازی محل برگزاری را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برپایی بزرگترین سفره افطاری ساده در بلوارکشاورز خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۱۱ از افتتاح ۱۱۰ پروژه این منطقه در یکصد و پنجمین آیین ٱمید و افتخار شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۸ تهران از آغاز اجرای فاز دوم پروژه «خیالستان زندگی» از نیمه فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به دنبال بارش برف شب گذشته در پایتخت، ۱۰ منطقه شهرداری، معین منطقه یک شدند و تمام مسیرهای اصلی و فرعی درجه یک و دو این منطقه برف‌روبی و بازگشایی شد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه یک تهران گفت: ارتفاع برف در پنجمین روز برفی پایتخت در اغلب محله‌های این منطقه به یک متر رسیده و عملیات برف‌روبی با تلاش شبانه‌روزی نیروها در حال انجام است.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از تداوم عملیات برف‌روبی معابر پایتخت با هماهنگی پلیس راهور خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، با توجه به اینکه ۶۰ درصد ساکنان محله هرندی را مهاجران غیر ایرانی تشکیل می‌دهند، ساماندهی اتباع خارجی از جمله شناسنامه، شغل، تحصیل و بزه، مورد مطالعه مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون امور زیرساخت و بهره‌برداری اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد منطقه ۱۰ از تدوین برنامه عملیاتی حوزه حمل و نقل و ترافیک برای مناطق که هر ساله ابلاغ می‌شود، خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، هم‌اندیشی شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، رئیس سازمان مدیریت پسماند و شهرداران مناطق ۲۲ گانه به میزبانی منطقه ۶ برگزار شد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز ، ۱۹خط اتوبوسرانی در غرب پایتخت نوسازی شد.

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) در ۲ نقطه از مناطق ۶ و ۱۱ خبر داد.