جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران از تداوم افتتاح پروژه‌های عمرانی از آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از افتتاح بیش از ۵۰ تقاطع غیرهمسطح تا پایان این دوره مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: مسیر دسترسی راستگرد بزرگراه شهید سلیمانی به بزرگراه شهید یاسینی در منتهی‌الیه شرقی پایتخت فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران درباره افتتاح پروژه عمرانی آتی شهر تهران گفت: عملیات عمرانی دسترسی از بزرگراه شهید سلیمانی به غرب بزرگراه شهید یاسینی طی ۵ ماه به سرانجام رسید و شنبه آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۸ تهران بر لزوم ورود قضایی برای ساماندهی بازار آهن شادآباد تأکید کرد و گفت: ساماندهی این بازار به تنهایی از عهده شهرداری تهران بر نمی‌آید.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، شهردار منطقه ١٢ تهران از مرمت و افتتاح خانه هوشنگ مرادی کرمانی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از احتمال جابه‌جایی ترمینال جنوب در قالب طرح تحولی پهنه جنوبی تهران خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، به موجب تکمیل و راه اندازی بخشی از ورودی ها و ایستگاههای خط ۷ مترو تهران در این دوره مدیریت شهری، بیش از ۲۱ هزار مترمربع فضای کارگاههای عمرانی مربوط به این خط در مناطق ۱۴،۱۲،۱۱،۱۰،۶،۲ آزاد و به عرصه های عمومی شهر بازگشته است؛ این روال با اتمام پروژه های در دست اجرا و بهره برداری از طرحهای باقی مانده، همچنان ادامه یافته و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۳ بیش از ۵ هزارمترمربع از سایر کارگاههای خط ۷ مترو تحویل شهرداری مناطق شود.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از ابنیه‌های احداثی در مسیر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) در محدوده منطقه ۱۷، از پیشرفت عملیات عمرانی مطابق با برنامه زمانبندی خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با تأکید بر اینکه راه اندازی قرارگاه جهادی مسکن به منظور تسهیل فرایند تأمین مسکن در شهر تهران است، گفت: اراضی مستعد تأمین مسکن شناسایی شده است.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درخصوص آخرین وضعیت پروژه جنت آباد-آبشناسان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،پایین بودن بازده سرمایه‌گذاری در بافت‌های فرسوده، نبود توان مالی کافی ساکنان و طولانی شدن فرآیند صدور پروانه از جمله مشکلات نوسازی دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی ناپایدار است. قرار بود شهرداری زمان صدور پروانه را به یک هفته برساند اما این زمان ۲۹۰ روز در سال ۱۳۹۹ هم‌اکنون به ۳۷۰ روز رسیده است.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از درآمد ماهانه ۱۸ میلیارد تومانی از محل اجاره مغازه‌های مجموعه تجاری بام لند خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون شهردار تهران گفت: عبور میزان تولید آسفالت از مرز ۱.۱ میلیون تن در ۶ ماه نخست سال جاری، حاصل هم افزایی و تعامل مؤثر معاونت مالی واقتصاد شهری، زحمات بی‌وقفه و هماهنگی همکاران صف و ستاد معاونت فنی و عمرانی بوده است.

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با استمرار خدمت، هم اقدامات عمرانی و خدماتی و هم اقدامات فرهنگی خوبی در حال انجام است.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی کلان پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)، از اتمام ۷۰ درصدی محوطه سازی این پروژه در محدوده منطقه ۱۷ خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت پروژه دو گاز و زیرگذر میدان سپاه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ساخت زیرگذر میدان سپاه در این دوره مدیریت شهری به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، جمعی از مسئولان شهری تهران امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور از روند عملیات اجرایی پروژه شهید شوشتری بازدید کرده و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید از ارائه طرح نهایی برخی اتصالات بزرگراه شوشتری به پلیس تا آبان‌ ماه خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش ۲.۵ برابری نوسازی بافت فرسوده در تهران در مدیریت شهری ششم خبر داد و گفت: افزایش نوسازی بافت‌های فرسوده در این دوره یکی از موثرترین خروجی‌های قرارگاه جهادی مسکن بوده است.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران جزییات افتتاح تقاطع بزرگراه نواب_ تندگویان را تشریح کرد.