جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۷۰ هزار طرح عمرانی ملی، استانی و محلی نیمه تمام از دولت‌ های گذشته برای دولت سیزدهم به ارث رسیده که مسئولان به اتمام آن‌ها پایبند هستند.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره پروژه بلدیه گفت: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و ۸۲ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، اگرچه خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن، غیرقانونی است و در صورت مشاهده علاوه بر لغو امتیاز متقاضیان، با مشاوران املاک که در این فعالیت مشارکت دارند نیز برخورد قضایی می‌شود، هم‌چنان این نوع معاملات به شکل علنی و غیرعلنی در جریان است.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران گفت: با اجرای زیرگذر میدان سپاه، وضعیت ترافیک در این محدوده پررفت و آمد در پهنه شرقی پایتخت بهبود خواهد یافت.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از افتتاح ۲۶ تقاطع غیر همسطح در سال جدید خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اسکن آسفالت معابر تهران توسط سامانه PMS گفت: در ایام نوروز، کیفیت آسفالت معابر اصلی پایتخت، به صورت مکانیزه در حال پایش است.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ رکورد تعداد صدور پروانه ساخت در این منطقه شکسته شد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران بر لزوم اجتناب از اتراق کنار مسیل‌ها و رود دره‌های تهران از امشب تا هفتم فروردین تاکید کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی ۴۱ هزار نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال با این ناوگان خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری فاز نخست بزرگراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر در جنوب شرقی تهران خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از ساخت ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری دولت و شهرداری تهران در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد: ۸۵ درصد محله امامزاده یحیی بافت فرسوده است که رشد معکوس جمعیت داریم.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۲۲۶ هزار واحد مسکونی به مرحله نوسازی بافت‌های فرسوده رسیده که بیش از ۲۰ درصد نوسازی پس از انقلاب اسلامی را شامل می‌شود و تا پایان سال به رکورد جدیدی در بحث نوسازی دست پیدا می‌کنیم. سال آینده نیز ان شاءالله شرایط بهتر از امسال خواهد بود.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، کندروی شمالی بزرگراه آزادگان با حضور اعضای شورای شهر تهران و جمعی از مسئولین شهرداری تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی وعمران شهرداری منطقه ۱۲ تهران از بهسازی و مرمت خانه‌موزه شهید چمران در خیابان ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تکمیل بخش باقی‌مانده کندرو شمالی بزرگراه آزادگان همزمان با یکصد و یکمین رویداد امید و افتخار خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تدوین ضوابط ساخت مسکن استاندارد و در استطاعت برای قشر شریف و زحمتکش کم‌درآمد از برنامه‌های دولت است که بر اساس سند ملی جدید توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران از پیشرفت ۳۶ درصدی پروژه زیرگذر بزرگراه شهید آبشناسان خبر داد و گفت: زمان بهره‌برداری از این پروژه سال آینده خواهد بود.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مشاور و دستیار معاون شهردار تهران در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ضمن بازدید از پروژه‌های ساخت پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد از آغاز عملیات عمرانی احداث آن در منطقه ۱۰ شهرداری پایتخت خبر داد.