جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر تهران را تشریح کرد و از تأمین ۱۰۰ درصدی نقدینگی برای رفع ۸ معارض در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و سازمان نوسازی شهر تهران در راستای افزایش همکاری‌های مشترک و با هدف هم افزائی برای رفع مشکلات ثبتی-مالکیتی در بافت فرسوده شهر تهران کارگروه تخصصی برگزار کردند.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، گفت: شهرک «مرواریدشهر» در محدوده منطقه ۲۲ با احداث رینگ پیرامونی این شهرک، از بن‌بست موجود خارج می‌شود.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق شهید همدانی طی مراسمی امروز با حضور معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۲۲ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اجرای هفت پروژه عمرانی در بزرگراه باقری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری از فاز سوم پروژه نواب -تندگویان در ماه‌های آتی خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،سرپرست اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از واگذاری ۲۵۰۰۰ واحد مسکونی به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: میانگین صدور پروانه بافت‌های فرسوده در سه سال فعالیت دولت سیزدهم در مقایسه با هشت سال دولت قبل ۱۰۰ درصد رشد داشت.

به گزارش تهرانی نیوز، شهردار تهران از آخرین وضعیت احداث دو کلان‌پروژه عمرانی «آزادراه شهید شوشتری» و «امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره)» بازدید کرد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پله‌های برقی در تهران توضیحاتی ارائه داد و گفت: در بحث ظاهر پل‌های پایتخت نیز اقدامات زیادی انجام شده و در نظر داریم که پوسته پل‌ها را تغییر دهیم.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره بهسازی معابر بزرگراهی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در ۱۰۰۰روز دولت سیزدهم در بخش شهرسازی شامل تامین زمین تولید مسکن شهرهای جدید به میزان ۸۳۳۰ هکتار، آماده‌سازی اراضی به میزان ۱۶۷۷ هکتار، شناسایی و تصویب ۲۷ پهنه برای توسعه شهرهای جدید و شهرک‌های ساحلی تشریح شد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، رییس شورای اسلامی شهر چهاردانگه از پایان عملیات روبنایی ایستگاه متروی این شهرستان در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد و گفت: ترافیک در این نقطه به حالت عادی باز می‌گردد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران جزئیات پروژه‌های تقاطع جنت‌آباد-آبشناسان و تقاطع حکیم-تعاون را تشریح کرد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مالکان واحدهای مسکونی واقع در بافت‌های فرسوده که در قالب طرح‌های مشارکتی سه‌جانبه با همکاری انبوه‌سازان و دولت اقدام به نوسازی می‌کنند در صورت عدم تمایل برای دریافت واحد نوسازی شده می‌توانند آن را به دولت واگذار و مبلغ آن را دریافت کنند. واحد مذکور به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از دعوت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل ساخت فاز دوم آزادراه شهید شوشتری خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۰ تهران از افتتاح و بهره‌برداری از بوستان شهدای خدمت و ۲۱۰ پروژه عمرانی در هفته آتی خبر داد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با بزرگراه باغستان، در صورت رفع به موقع معارضین امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات اجرایی یک مسیر دسترسی راهگشا در پهنه شرقی پایتخت خبر داد و گفت: دسترسی بزرگراه شهید یاسینی غرب از بزرگراه شهید سلیمانی تا پایان تابستان تأمین می‌شود.

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، در آستانه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اجرای عملیات بهسازی آسفالت معابر اصلی و پارکینگ‌های آرامستان بهشت زهرا(س) انجام شد.