جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵۰۰ الی ۶۰۰ اتوبوس جدید تولید داخل تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از بازگشت بیش از ۶۰۰۰ خودروی غیرفعال به ناوگان تاکسیرانی پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تحویل ۳۰ ون ویژه جانبازان تا آخر آذرماه خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به ورود ۵۰۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی در سراسر کشور، نوع خودروی تعیین شده را جی ۴ اعلام کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه از أخذ پروانه شهرسازی پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو در ایستگاه هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد آخرین وضعیت راه اندازی اپلیکیشن برخط تاکسیرانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،متروی تهران در روز جمعه ۱۳ مهر با ثبت رکوردهای جدید در خدمات‌رسانی به مسافران توانست بار دیگر توان عملیاتی و کیفیت خدمات خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های مدیریت حمل و نقل شهرداری‌های کشور اعلام کرد: بیش از ۵۰ درصد رانندگان حمل و نقل شهرداری کشور بیمه نیستند.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، تعداد ۱۱ هزار تاکسی برای تعویض مخازن فرسوده خود ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۶۰۰۰ مخزن به صورت رایگان تعویض شده و بیش از ۵۰۰۰ مخزن فرسوده باقی‌ مانده که به زودی تعویض خواهد شد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز عملیاتی‌شدن سامانه سیما تاکسی برای تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اختصاص ۳۰۰۰ دستگاه خودرو برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده به شهرداری‌های کشور اظهار کرد: اولویت با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرهایی است که طی سال‌های گذشته با مشکل نوسازی روبه‌رو بودند ضمن این‌که مهلت دوماهه‌ای برای تقسیم‌بندی این تعداد دستگاه حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از خدمت رسانی رایگان تاکسی‌های پایتخت در مسیرهای هفتگانه به نمازگزاران این هفته نماز جمعه تهران خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت پایانه و پارکینگ آزادگان در خط ۳ مترو تهران، طی بازدید مدیرعامل شرکت مترو و دست اندرکاران این طرح عمرانی - ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،بنابر اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در روز جمعه (۶ مهر) پس از نماز جمعه تهران، ناوگان اتوبوسرانی ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی به شرکت کنندگان در این مراسم اقدام خواهد کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، 100دستگاه اتوبوس جدید از امروز (چهارشنبه) با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، فرمانده پلیس راهور، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی و جمعی از مسئولان شهری، کار خود را در تهران آغاز کردند.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی از تمدید مهلت ثبت نام سرویس مدارس تا آذر ماه خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد گشت‌های مشترک پلیس و تاکسیرانی برای رصد سرویس مدارس غیرمجاز در تهران خبر داد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از فعالیت حداکثری قطارهای مترو به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ویژه‌برنامه‌های این سازمان برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس را تشریح و به والدین توصیه کرد که به برچسب سرویس مدارس دانش‌آموزان دقت کنند.