تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


نوسازی سرپناه ایستگاه های اتوبوس در شمال تهران
تاريخ خبر: چهارشنبه، 6 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:20

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه از بازسازی ونوسازی وتعویض صندلی های سرپناهگاهای ایستگاههای اتوبوس خبرداد.

 

مهندس علیرضا اسفراینی نژاد  معاون حمل ونقل وترافیک گفت : به منظوررفاه حال شهروندان و مناسب سازی منظرهای شهری اقدام به بازسازی ونوسازی ایستگاههای اتوبوس وتعویض صندلیهای سرپناهگاهای ایستگاه اتوبوس کرده است .

اسفراینی نژاد در ادامه همچنین از خط کشی  ایستگاههای اتوبوس سامانه تندرو خبر داد و افزود: این عملیات شامل 15000متر خط کشی محوری وممتد بوده است .

وی اظهار داشت : خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده از علائم مهم ترافیکی است که نقش هشدار دهنده برای رانندگان وسایل نقلیه و شهروندان به هنگام حرکت در معابر دارد و از سویی محل عبور عابرین و توقفگاه وسایل حمل و نقل عمومی نیز مشخص شده تا حرکت ها کانالیزه و ایمن شوند.

 

وی افزود: اقدامات انجام شده به منظور ایمن سازی ، ساماندهی مسیر تردد وسایل نقلیه و کنترل سرعت خودروها پس از بررسی و شناسایی معابر مورد نیاز با انجام عملیات خط کشی، احداث سرعتکاه مجازی و ترسیم کلمه و نوشتار دوجزیی از ابتدای سال جاری تا کنون به مرحله اجرا در آمده است