تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


افتتاح قرارگاه انضباط شهری در منطقه 10
تاريخ خبر: يکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت: 15:22

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،طی مراسمی با حضور میکاییل علیپور قائم مقام، معاون خدمات شهری و محیط زیست، نماینده تام الاختیار سرکلانتر هشتم فاتب، رییس کلانتری 111و 108 و جمعی از پرسنل شهربان و معبربان، قرارگاه انضباط شهری در مجموعه غنی پور افتتاح شد. 

 

 در این همایش که با هدف تشریک مساعی و هم افزایی برای ساماندهی دستفروشان و استقرار آن ها با ایجاد و راه اندازی روز بازارها در آستانه سال نو برگزار شد. میکاییل عیلپور قائم مقام منطقه ضمن بررسی عملکرد نواحی با مضمون رسیدگی به پیام های سدمعبر و ساماندهی گفت: پیشگیری از بروز اغتشاشات بصری و رفع مزاحمت های شغلی با توجه به ایجاد ترافیک و ازدحام در شب های پایانی سال در دستور کار قرار دارد که باید تدابیر لازم برای رفع آن اندیشیده شود.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های پرسنل معبربان و شهربان، با اشاره به افزایش تعداد دستفروشان در روزهای پایانی سال و ایام منتهی به نوروز به ویژه در محدوده مراکز خرید یادآور شد: با راه اندازی دو روز بازار در محدوده خیابان رنجبر و چناران، دستفروشان بدون ایجاد سدمعبر و مزاحمت برای سایر شهروندان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

قائم مقام منطقه همچنین با تاکید بر افزایش ساعت کاری نیروهای زحمتکش شهربان و پشتیبانی و حمایت از آنان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت برقراری نظم و انضباط و همچنین روان سازی ترافیک در معابر با افزایش نظارت و کنترل نیروهای معبربان از فعالیت دستفروشان در خارج از نقاط در نظر گرفته شده ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی در خاتمه خواستار همکاری لازم سازمان ها و ادارات ذیربط برای برقراری آرامش و رسیدگی به موقع به در خواست ها و پیام های شهروندان در رابطه با سد معبر شد.