تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اخذ مدرک استاندارد ایزو 14001 توسط سازمان عمرانی مناطق
تاريخ خبر: شنبه، 14 اسفند 1395 ساعت: 11:26

به گزارش عمران شهری تهرانی نیوز،مدير عامل سازمان عمراني مناطق اعلام كرد برنامه ممیزی نهایی استاندارد ایزو 14001 در سازمان عمرانی مناطق با موفقیت انجام شد. 

 

ناصر وهاب زادگان گفت: سازمان عمرانی مناطق اولین سازمان در بین تمامی سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران است، که در استاندارد مدیریت محیط زیست ISO 14001 سری 2015 ممیزی نهایی شده و موفق به اخذ مدرک این استاندارد شده است.  

وي تاكيد كرد:با توجه به اهمیت محیط زیست و حفظ و پاسداری از آن و تعهد مدیریت ارشد سازمان عمرانی، برنامه ریزی لازم جهت استقرار سیستم مدیریت محیط زیست با همکاری مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران انجام  شده است.  

 

وهاب زادگان با اشاره به اهداف اين استاندارد گفت:تعهد به رعایت تمامی قوانین و مقررات مرتبط با موضوعات محیط زیست ،اصلاح الگوی مصرف، انرژی و بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر، جلوگیری از ایجاد انتقال آلودگی های محیط زیستی بخشي از اهداف اين ماجراست .به گفته وهاب زادگان  هدف از اخذ اين استاندارد ترویج و ارتقاء فرهنگ توجه به محیط زیست در بین ذی نفعان و  توجه به شاخص های محیط زیست ساختمان های دوستدار محیط زیست و تلاش در جهت برآورده نمودن آنها، می باشد.