تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


پنجمین جشنواره مشکات در شمال تهران آغاز شد
تاريخ خبر: سه شنبه، 30 آذر 1395 ساعت: 08:58

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، پنجمین جشنواره آموزشی - ترویجی مشکات در محورهای زمین پاک ، آسمان آبی و اخلاق شهروندی در شمال تهران آغاز شد.

خانم دکتر فرهادیان معاون برنامه ريزي و توسعه اداره کل آموزشهاي شهروندي شهرداري تهران با حضور در افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره مشکات در شمال تهران اظهار داشت : هدف از برگزاری جشنواره مشکات هماهنگی و همگامی سازمان های مدیریت شهری در جهت گیری های آموزش شهروندی ، توسعه برنامه های آموزش شهروندی ، مشارکت محور نمودن آموزش های شهروندی و بسترسازی برای مشارکت خلاقانه شهروندان در ارتقاء فرهنگ شهروندی است .

وی گفت : اين جشنواره در سه محور زمین پاک ، آسمان آبی و اخلاق شهروندی و در سه سازمان مدیریت پسماند ، حمل و نقل و ترافیک و اداره کل آموزش های شهروندی و در 5 گروه سنی زیر 7سال (نقاشی) ، 7 تا 9 سال (نقاشی ) ، 10 تا 12 سال(نقاشی )، 13 تا 15 سال ( نقاشی ، عکاسی ، خاطره نویسی ، گزارش تصویری شامل سرود –روزنامه دیواری و پیام صوتی) ، 16 سال به بالا ( کاریکاتور ، عکاسی ، گزارش تصویری ، شعر ، داستانک شامل فیلم کوتاه و انیمیشن) در سال جاری اجرا خواهد شد .

دکتر فرهادیان افزود : هر فرد می تواند سه اثر به جشنواره مشکات ارائه دهد و پس از ثبت اثر در سامانه و تحویل اثر به سرای محلات ، اثر وارد مرحله داوری منطقه ای شده و در صورت برگزیده شدن ، پس از عبور از  مرحله محله ای و حضور در داوری منطقه ای ، در نهایت رتبه های اول ، دوم . سوم در شهر تهران به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد .

سعید کارگران معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداری منطقه يک نیز تصريح کرد : افراد شناسایی شده در جشنواره های قبلی مشکات را نمی توان از این جشنواره جدا کرد و ارتباط با اداره آموزش و پرورش در این دوره مانند دوره های قبل بسیار مهم است و منطقه يک با تمام توان سعي دارد تا بهترين خدمات را به شهروندان ارائه دهد و اين در حالي است که اين جشنواره با طرح آسمان آبي – زمين پاک گره خورده است .