تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اجرای فعالیت های عمرانی و بهسازی معابر منطقه در 5 بازه زمانی
تاريخ خبر: دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت: 12:46

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 19 گفت: در راستای بهسازی معابر و ایمن سازی تردد، فعالیتهای عمرانی و نگهداشت در بازه های زمانی 45 روزه برنامه ریزی و اجرا شده است.

پیمان قربانی با بیان این خبر افزود: 5 بازه زمانی برای انجام فعالیتهای عمرانی تعریف شده که هم اکنون بازه سوم این فعالیتها شامل لکه گیری آسفالت، ترمیم و مرمت نوار حفاری، همسطح سازی دریچه ها و پل های فلزی و مرمت انهار رو به اتمام است.

به گفته وی از آغاز این طرح تاکنون در 372 نقطه لکه گیری هندسی آسفالت انجام و 80 مورد نیز همسطح سازی دریچه شده است. همچنین در بازه های زمانی دوم و سوم 91 مورد مرمت نوارحفاری، ترمیم جداول فرسوده، مرمت انهار و تراش و روکش آسفالت صورت گرفته است.

قربانی همچنین با اشاره به اتمام فعالیتهای عمرانی در طرح فوریتی محلات منتخب بیان کرد: در این طرح کلیه نواقص عمرانی و اقدامات مورد نیاز جهت مرمت معابر در محلات شهید کاظمی، نعمت آباد و دولتخواه جنوبی شناسایی ورفع شد.

این مسئول در ادامه به اجرای اقدامات عمرانی در بزرگراه ها اشاره و اعلام کرد: فعالیت اصلاح و ترمیم آسفالت بزرگراه ها توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سطح بزرگراه های مواصلاتی جنوب شهر انجام شده و در همین راستا ترمیم آسفالت بلوار هاشمی نیز تا یکماه آینده به اتمام می رسد.

شهردار منطقه در بخش دیگری از تدوین بودجه عمرانی سال آینده خبر داد و گفت: در شرف تدوین بودجه سال 96 با رویکرد نگهداشت شهر و رسیدگی به عمران معابر هستیم.