تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


نظارت شدید پلیس بر تردد وسایل نقلیه سنگین
تاريخ خبر: چهارشنبه، 24 شهريور 1395 ساعت: 09:05

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: کلیه وسایل نقلیه سوخت رسان و مواد فاسد شدنی در ساعاتی از شب حق تردد در سطح شهر را دارند .

سرهنگ حسن عابدی در ادامه اظهار داشت: شهرداری برای فعالیت های عمرانی مجوز کار شبانه به اینگونه خودروها اعطا کرده است که البته به صورت کاملا کنترل شده حق تردد دارند .

وی با اشاره به تعیین ساعات مشخص برای تردد انوع کامیون ها اذعان داشت: انواع کامیون ها در روزهای عادی از ساعت 23 الی 6 صبح مجوز فعالیت در سطح شهر دارند .

وی ابراز داشت: همچنین این خودروها در شبهای تعطیل از ساعت 24 الی 6 صبح حق تردد دارند .

عابدی تصریح کرد: تردد غیر از محدودیت های زمانی تعیین شده تخلف بوده و توسط پلیس راهور برخورد و جریمه می شوند .

وی با توجه به اینکه ممنوعیت ورود انواع کامیون ها در حوزه های مشخص شده تاکید کرد: تردد در حاشیه بزرگراه هایی مانند بزرگراه آزادگان ممنوع بوده و امکان ایجاد محدودیت های زمانی برای تردد در بزرگراه ها وجود ندارد .

وی افزود: با نصب تابلو و علائم کلیه ورودی های ممنوع شده برای انواع کامیون ها مشخص شده است و در صورت ورود غیر مجاز پلیس راهور برخورد می کند .

وی اضافه کرد: توقف و پارک اینگونه خودروها در سطح معابر در هر صورتی ممنوع است .

وی در خصوص تردد انواع وسیله نقلیه سنگین در لاین سرعت خاطرنشان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه سنگین در لاین سرعت بزرگراه ها و آزادراه ها ممنوع بوده و در صورت عبور از طریق دوربین های نصب شده در بزرگراه ها بررسی و اعمال قانون می شوند .

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در صورت تردد انواع وسیله نقلیه سنگین در لاین سرعت بزرگراه ها و آزادراه ها پلیس مبلغ 50 هزار تومان جریمه را در نظر گرفته است .