تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


کنترل ترافیک پاییزی شهر تهران با همکاری شهرداری صورت می گیرد
تاريخ خبر: چهارشنبه، 19 شهريور 1393 ساعت: 14:47

به گزارش گروه آموزش وفرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از کنترل ترافیک پاییزی تهران همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز علمی با همکاری شهرداری تهران خبر داد.

سرهنگ سلطانی افزود: یکی از برنامه هایی که پلیس راهور تهران بزرگ در قالب طرح استقبال از مهر اجرا می کند، کنترل ترافیک شهر تهران است به همین منظور تمامی مراکز آموزشی و علمی ای که در شهر تهران قرار دارند، با همکاری شهرداری تهران شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز علمی با استقرار عوامل پلیس این محدوده ها تحت کنترل ترافیکی قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ، شناسایی نقاط حادثه خیز معابر و بزرگراه های شهر تهران را با همکاری شهرداری تهران بخش دیگری از ماموریتهای پلیس راهور تهران بزرگ در مهرماه دانست و بیان کرد: در بحث شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع گره های ترافیکی نیز با همکاری شهرداری تهران اقدامات لازم انجام شده است و نقاطی که هر سال مشکل جابه جایی مسافر و افزایش ترافیک در آن وجود داشت، با همکاری تاکسیرانی و اتوبوسرانی شناسایی شده است.

سرهنگ سلطانی با تاکید بر اینکه در خصوص تقاطع ها و عبور عابران پیاده از معابر اصلی نیز برنامه ریزی های خوبی انجام شده است، یادآور شد: با استقرار عوامل و دوربینهای کنترلی و بهسازی خط کشی های معابر اصلی در نظر داریم تا شهروندان در نیمه دوم سال با ایمنی کامل از معابر استفاده کنند و شاهد تصادفات و حادثه های ناگوار نباشیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با مجموع اقدامات مهندسی معابر و برنامه ریزی هایی که پلیس راهور تهران بزرگ در این زمینه انجام داده است، بتوانیم اول مهر خوبی را  سپری کنیم.