تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


نقش خودرو از منظر اجتماعی و فرهنگی بررسی شود
تاريخ خبر: شنبه، 15 شهريور 1393 ساعت: 10:19

به گزارش شهرداری نیوز ،‌ عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر ضرورت توجه خودروسازان به مطالبات مردم، گفت: كميسيون صنايع و معادن و شايد اکثر مردم و نمايندگان آن­ها در مجلس، خواستار كاهش بيشتر نرخ خودرو هستند تا نرخ خودرو به قيمت منطقي نزديك شود.

غلام محمد زارعي افزود: نبايد كاري كنيم كه صنايع خودروسازي آسيب ببينند و برای نزدیک شدن صنعت خودرو به کشورهای صاحب نام دنیا و کسب جايگاه جهاني، اولویت اول ارتقاي كيفي و افزایش كمّي در توليدات آن­هاست.

وي با اشاره به اين كه موضوع تولید خودرو و تردد آن در خيابان‌ها و به عبارتی نقش خودرو از منظر اجتماعي و فرهنگي نيز قابل بررسي است، اظهار كرد: مردم از نمايندگان خود در مجلس انتظار دارند که وضعیت صنعت خودرو شفاف‌سازي شود تا آن­ها بتوانند خودروي مورد نظر خود را با قيمت مناسب خريداري كنند.

نماينده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي در پايان با تأكيد بر اين كه مجلس مقابل خودروسازان قرار ندارد، خاطرنشان کرد: خودروسازان با عملكرد خود نبايد اين ذهنيت منفی را در افكار عمومي ايجاد كنند كه آن‌ها به منظور منفعت طلبي‌های بخشي مي‌خواهند قيمت خودرو را افزايش دهند و حتي حاضر نيستند از توصيه‌هاي مجلس نيز تبعيت كنند.