تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


پذیرفته شدن سه پیمانکار برای پروژه مسیر فرعی رجینای کانادا
تاريخ خبر: دوشنبه، 3 شهريور 1393 ساعت: 09:58

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،دولت ایالتی ساسکاتچوآن در کانادا،سه پیمانکار را برای پروژه ساخت گذرگاه های فرعی رجینا به ارزش تقریبی 1.2 میلیارد دلار در نظر گرفت.

از میان 5 پیمانکاری که برای به عهده گرفتن این پروژه در خواست داده بودند،دولت ایالتی این منطقه در خواست سه پیمانکار را در پذیرش نهایی قرار داد.

این دولت ایالتی با استفاده از متد شرکت های خصوصی_عمومی(پی 3) در فرآیند این مزایده،تیم پیمانکاری پیروز را تا سال 2015 معرفی خواهد کرد.

انتظار می رود استفاده از مدل پی 3 در بهبود کارآمدی هزینه ها،اطمینان در اجرای کامل برنامه زمان بندی شده،فراهم آوردن اطمینان بودجه ای و تشویق بخش خصوصی در مشارکت در زمینه طراحی و ساخت،تاثیر بسزایی داشته باشد.

این گذرگاه از بزرگراه 11 در شمال غربی رجینا آغاز می شود و به سمت بزرگراه ترانس کانادا پیشروی خواهد کرد.از این قسمت این گذرگاه دایره ای را در اطراف قسمت 5 کیلومتری از بزرگراه 1 در ناحیه شهری در شرق رجینا پدید خواهد آورد.

در سراسر این گذرگاه فرعی سه روگذر در مسیر دسترسی پایلوت بوت،بزرگراه 48 در نزدیک وایت سیتی و بزرگراه 46 در نزدیک بالگونی،وجود خواهد داشت.

وزیر بزرگراه ها و زیر ساخت ها گفت: "پروژه گذرگاه های فرعی رجینا از میزان ازدحام و شلوغی این منطقه می کاهد و باعث بهبود ایمنی عبور و مرور می شود و به طور کلی تاثیرات شگرفی را بر اقتصاد ناحیه رجینا و ساسکاتچوآن خواهد داشت."

جدای از ارزش کلی این پروژه،دولت فدرال نیز 200 میلیون دلار در این پروژه اعتبار مالی می گذارد.

قائم مقام شرکت ساسکو بیلدز گفت:"در به عهده گرفتن این پروژه سه تیم پیمانکاری بسیار قوی رقابت می کنند و ما بر آن هستیم تا بهترین کیفیت و قیمت تمام شده را در اختیار مالیات دهندگان قرار دهیم."

ساخت و ساز این پروژه از اواسط سال 2015 آغاز می شود و انتظار می رود تا سال 2018 به پایان برسد.