تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


توسعه پهنای بانددرتلفن ثابت
تاريخ خبر: سه شنبه، 21 مرداد 1393 ساعت: 14:59
مهر: علی اصغر عمیدیان در آستانه یک سالگی دولت یازدهم با بیان این مطلب، گفت: سعی ما بر این بوده است که در هر بخش از فعالیت های رگولاتوری چه در بخش ارایه خدمت به مردم و اشتغال زایی، چه در بخش گردش سرمایه و حفظ بازار، یا افزایش رقابت، دستاوردهای ما به نوعی بهترین باشد.

وی در ادامه با تاکید بر این که انجام اقدامات در عرصه ملی زمان بر هستند، اظهار داشت: توسعه باند پهن به عنوان مهمترین فعالیت ما در سال گذشته، در راستای ایجاد فضای بهتر برای ارایه خدمات کسب و کار، گردش اقتصادی و در کل حفاظت از وقت، انرژی و سرمایه مردم بوده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه هم در بخش تلفن همراه و هم ثابت در مورد باند پهن برنامه داریم، خاطر نشان کرد: ارتقای پروانه اپراتورها به منظور ارایه نسل سوم و بالاتر برای این است که بتوانیم تمامی خدمات مورد نیاز مردم را از طریق تلفن همراه ارایه دهیم.

عمیدیان اعطای مجوز سرویس دهی در قسمت دسترسی به pap ها و اپراتورهای وایمکس را نیز در راستای توسعه باند پهن در بخش ثابت اعلام کرد و افزود: برنامه ما این است که تا مردم در هر جا چه با تلفن ثابت و چه سیار بتوانند از تمام خدمات استفاده کنند.

وی در پایان رومینگ ملی را اقدامی در جهت تحقق پوشش سراسری شبکه  تلفن همراه در کشور دانست و آن را به نفع اپراتورها برشمرد و گفت: با این وجود، برنده اصلی رومینگ ملی مردم هستند که امکان برقراری ارتباط بدون قطعی برای آنها فراهم شده است.