تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


از منتقدان دلجویی کنید
تاريخ خبر: سه شنبه، 21 مرداد 1393 ساعت: 13:59

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ عطاء‌الله سلطانی‌صبور نماینده مردم رزن در مجلس طی تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور در جلسه علنی امروز، اظهار داشت: برادر گرامی، جناب آقای دکتر روحانی ما می‌دانیم شرایط اقتصادی کشور، اصلاح وضعیت معیشت کشور و دفاع از حقوق ملت در قبال جبهه استکبار و زیاده‌خواهان بین‌المللی سخت و دشوار است اما در چنین شرایطی باید از ملت صدای واحد وحدت و استقامت شنیده شود.  
 
وی با بیان اینکه آنچه باعث وحدت و همدلی می‌شود «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است، ادامه داد: بار اداره کشور سنگین است و بار سنگین سبب لرزش زانوان و کم شدن استقامت و در نتیجه منجر به عصبانیت می‌شود و در حال عصبانیت نیز سخنانی که به زبان جاری می‌شود که حالت حکیمانه و مستدل نخواهد داشت و از مهر و عاطفه نخواهد بود و چه بسا موجب هتک حرمت مومنین شده و شان آنان تنزل یابد و  در این وضعیت بنابر آموزه‌های اهل بیت (ع) انسان از ولایت الهی خارج خواهد شد.  
 
نماینده مردم رزن با تاکید بر اینکه ما به برادران دینی خود خوشبین هستیم، تصریح کرد: سخنان اخیر شما در دیدار با مردم چهارمحال و بختیاری و در جمع سفرا را از سر تعمد ندانسته و‌ آنرا ناشی از عصبانیت و یا نوعی غفلت می‌دانیم.  
 
سلطانی صبور با بیان اینکه چنین بر می‌آید فعالیت‌های خود را در عرصه‌های داخلی و خارجی منتهی به توفیق ندانستید و برآشفته شدید، اظهار داشت: ما این سخنان را درشان رئیس جمهوری اسلامی ایران نمی‌دانیم و درخواست تامل و سعه صدر بیشتری داریم. 
 
وی اظهار داشت: جناب آقای رئیس جمهور شجاعت در فرهنگ دینی ما از تسلط بر نفس صادر می‌شود لذا استدعا دارم از منتقدان دلجویی و از آنان برای رفع مشکل کشور نظرخواهی کنید تا دشمن قدار دچار توهم نشود.  
 
نماینده مردم رزن در مجلس نهم در پایان خاطر نشان کرد: همچنین از دولت درخواست دارم در پرداخت بهای گندم به کشاورزان تسریع کند.