تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تقویت صنعت قطعه سازی کشور ضروری است
تاريخ خبر: شنبه، 12 تير 1395 ساعت: 08:25

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم، اصلی ترین اولویت صنعت خودرو کشوررا  تاکید بر موضوع اقتصاد مقاومتی در این صنعت دانست و گفت : با توجه به تجربیات خوبی که در صنعت خودروی کشور وجود دارد قطعا می توان با استفاده از این تجارب و پتانسیل و ظرفیت های موجود نیازهای این صنعت را مرتفع نمود.

بهروز نعمتی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، افزود : البته موضوع مهمی که در حوزه صنعت خودرو باید مورد توجه قرار گیرد اهتمام بیشتر به حوزه قطعه سازی و استفاده از کلیه ظرفیت های قطعه سازان داخلی همانند گذشته است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت صنعت قطعه سازی کشور تصریح کرد: باید قطعه سازی در ایران  تقویت شوند و از امکانات و توانمندی های موجود در این صنعت به نحو احسن استفاده شود.

نماینده تهران در مجلس دهم در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تحقیق و توسعه در صنعت خودرو، اظهار داشت : تحقیق و توسعه ، کیفیت و خدمات پس از فروش جزء لاینفک در تولید خودرو محسوب می شوند از این رو تولید خودرو نیز باید با توجه جدی به این موارد و در راستای کسب رضایت و تامین نیاز مشتریان داخلی صورت گیرد.