تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


طرح جهادی آموزش بازیافت در شهرک قیامدشت منطقه 15
تاريخ خبر: يکشنبه، 30 خرداد 1395 ساعت: 15:44

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، طرح جهادی آموزش بازیافت در شهرک قیامدشت منطقه 15 همزمان با نصب سی و ششمین غرفه بازیافت اجرا می شود.

مهندس علی حکمتی پور معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در این طرح 17 آموزشگر بازیافت منطقه در غرفه جدید مستقر شده و ضمن ارائه آموزشهای لازم به مراجعه کنندگان، با برپایی سامانه نشاط در قالب اجرای برنامه های متنوع از جمله مسابقات نقاشی، اهداء جوایز، تقدیر از شهروندان و NGO های فعال محله و ... به شهروندان و کودکان حاضر در مراسم در خصوص اهمیت تفکیک زباله از مبدا اطلاع رسانی می کنند.
به گفته وی علاوه بر این، آموزشگران بازیافت با مراجعه به منازل مسکونی و واحدهای تجاری اطراف غرفه ضمن آموزش چهره به چهره بازیافت، راه اندازی غرفه جدید محله را به شهروندان اطلاع رسانی کرده و آنان را جهت مشارکت در امر بازیافت و تحویل مواد بازیافتی به غرفه ترغیب می کنند.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه در ادامه یادآور شد: تاکنون 35 غرفه در سطح منطقه فعالیت داشتند که سی و ششمین غرفه منطقه در شهرک قیامدشت و به عنوان سومین غرفه این محله جانمایی و نصب شده که با اجرای طرح جهادی یادشده شهروندان برای مشارکت  در امر بازیافت تشویق می شوند.