تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


رونق اقتصادی منطقه جنوب شرق تهران در سال 95
تاريخ خبر: سه شنبه، 18 خرداد 1395 ساعت: 11:09

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 از روند تحولات اقتصادی در سال 95 طی جلسه با مرتضی طلایی عضو و نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران ، دبیران شورایاری  و مدیران محلات خبر داد.

 حمیدی در نشست با دبیران شورایاری با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وجود سه خط 4،6 و7 مترو و شبکه های بزرگراهی در منطقه باعث دسترسی آسان شهروندان به نقاط شهر تهران شده که می تواند عاملی در تحول و رونق اقتصادی منطقه شود.

بر همین اساس وی با تاکید بر توسعه محورهای تجاری در منطقه افزود: در کنار محور تجاری خیابان پیروزی هم اکنون محور های خیابان های17 شهریور، خاوران و ... در بحث سرمایه گذاری و رونق اقتصادی قرار گرفته است .

شهردار منطقه 14 همچنین از روند کارهای زیر ساختی در منطقه خبر داد و اظهار داشت: ساماندهی محور خاوران و رفع آبگرفتگی در زمان بارشهای فصلی، تعریض بزرگراه بسیج حد فاصل خیابان رحیمی تا خیابان فهمیده در راستای روان سازی ترافیک منطقه و احداث دور برگردان بلوار ابوذر از دیگر طرحهایست که در حال انجام است.

حمیدی با اشاره به اتمام  پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از آنها در سال 95 خاطرنشان ساخت: توسعه و تجهیز سراهای محلات ، افتتاح ساختمان شهر بانو، مشارکت در ساخت چندین مسجد و گلدسته، افتتاح بازار میوه وتره بار، راه اندازی پمپ بنزین و ایستگاه آتش نشانی در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و ... از جمله پروژه هایی است که به مرحله افتتاح رسیده اند.  

در ادامه این نشست، دبیران شورایاری به ذکر نقطه نظرات خود در حوزه های متعدد شهری، مسایل و مشکلات محلات خود پرداختند که مرتضی طلایی پاسخگویی آن بود.