تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


شرکت آی تی ام اس کوبیک قراردادی را برای بهبود وضعیت ترافیک لندن منعقد کرد
تاريخ خبر: چهارشنبه، 15 مرداد 1393 ساعت: 10:21

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت آی تی ام اس  کوبیک تابعه ای از شرکت آمریکایی کوبیک، به همراه  شرکت حمل و نقل برای لندن قرارداد 85 میلیون دلاری را برای روان سازی عبور و مرور در نقاط حیاتی شهر لندن بر عهده گرفتند .

این برنامه شامل استفاده و گسترش علائم عبور و مرور هوشمند و ایجاد مسیرهای پیاده رو جدید و مسیرهای دوچرخه در نقاط مهم در شهر خواهد بود .

این قرارداد حدود 2 سال به طول می انجامد.

لندن تحت پوشش قرارداد  سرویس مدیریت کنترل عبور و مرور 2 است و از 1 اکتبر آی تی ام اس  مسئول 1000 علامت رانندگی و علائم پیام دهنده مختلف در جنوب شرق لندن است .

این قرارداد بخشی ازحمل و نقل برای لندن است و برنامه شهردار لندن این است که سرمایه گذاشته در مسیرهای این شهر را از 2 میلیاردیورو به 4 میلیارد یورو یعنی دو برابر برساند .

مسئول فروش شرکت کوبیک انگلستان گفت : این قرارداد اکنون نسبت به گذشته حیطه عمل وسیع تری دارد ، همانطور که ما ملزم هستیم وسایل مربوط به پروژه را فراهم و کارهای مرتبط با آن را انجام دهیم .

نسبت به لندن مسئولیت داریم و احتیاج است تا در هر دوره 1/99 درصد از علائم عبور و مرور در دسترس باشد. مثل همیشه بیشترین سرویس را در قراردادهایمان ارائه می کنیم .

بخشی از این سرمایه صرف بروز زسانی مسیرهای عابر پیاده بوسیله زمان سنج ها و هشدارهای صدادار ، چراغ های راهنمای LED  کارآمد و طرح های بهبود سیکل ها با علائم سیکلی پائین می شود ، همچنین توسعه

برنامه اسکوت (Scoot) موجب می شود تا با زمان بندی ترافیک، وضعیت عبور و مرور مجهز شود در جهان پیشرو می شود و قرار داد جدید به ما این امکان را می دهد که در راس تکنولوژی های کنترل عبور و مرور باقی بمانیم .یک سری کارها و برنامه ها برای بهبود علائم عبور و مرور در سطح لندن وجود دارد و ما و همکارانمان سخت تلاش می کنیم تا آن را به انجام برسانیم.