تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


لزوم حمایت دولت از تاکسی داران با پرداخت یارانه
تاريخ خبر: دوشنبه، 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 08:33

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه خطوط ریلی در کشور گفت: یکی از مهمترین مباحثی که در بخش رونق اقتصادی و همچنین در بخش محیط زیست تأثیرگذار است موضوع توسعه حمل و نقل عمومی می باشد.

دکتر محمد فیروزی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، تصریح کرد: توسعه این بخش درجهت تسهیل ایاب و ذهاب شهروندان تأثیربه سزایی دارد و به طور حتم مستلزم دقت ویژه ای از سوی دولت و سازمان های وابسته به آن است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به وسعت کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه وسعت کشور بسیار زیاد است بخش حمل و نقل عمومی بین شهری و برون شهری به توسعه و پیشرفت نیاز دارد تا بتوانند بخش محیط زیست را مدیریت نمایند و هم دربخش ریلی به ثبات برسند.

وی در ادامه با اشاره ای به عملکرد دولت نهم در خصوص بحث عمرانی کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجلس نهم به ویژه کمیسیون عمران در این خصوص نگاه ویژه ای داشته است ضمن اینکه وزارت راه و شهرسازی قوانین خوبی در این زمینه وضع نموده و گام های مثبتی برداشته شده که امیدواریم بررسی ها به نتایج مطلوب برسند.

فیروزی اظهار داشت: لازم به ذکر است که این طرح ها در مدت زمان کوتاه به نتیجه نخواهند رسید و می بایست پیگیری و اهمیت ویژه ای وجود داشته باشد تا نتیجه حاصل شود.

وی در خاتمه اذعان داشت: دولت باید در بخش حمل و نقل عمومی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و پرداخت یارانه از تاکسی داران حمایت نماید و این امر مستلزم یک برنامه اجرایی و حمایتی مطلوب می باشد.