تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


راه اندازی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران
تاريخ خبر: يکشنبه، 12 ارديبهشت 1395 ساعت: 11:21

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، گزارش راه اندازی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران توسط مدیرعامل سازمان نوسازی پایتخت در کمیسیون مشترک شورا، مجلس و دولت ارایه شد.

عبادالله فتح اللهی با بیان اینکه جلسه کمیسیون مشترک شورای اسلامی شهر تهران، مجلس و دولت به ریاست مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی پایتخت برگزار شد، گفت: در این جلسه گزارشی جامع درخصوص اجرایی شدن مصوبات پیشین این کمیسیون ارایه شد.
وی افزود: همچنین پیرامون تشکیل و راه اندازی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران که یکی از مهمترین مصوبات جلسه پیشین این کمیسیون بود، گزارشی ارایه و دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این ستاد تشریح شد.
دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران تصریح کرد: درهمین حال  توضیح درخصوص شکل گیری 4 کمیته خدمات و زیرساخت؛ امنیتی و حقوقی؛ توسعه اجتماعی و فرهنگی و مالی و اقتصادی ذیل ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران را  از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.
فتح اللهی در پایان گفت: گزارش عملکرد ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در رابطه با تهیه و تدوین بسته های تشویقی نوسازی در حوزه های شهرسازی، مالی و اجتماعی و فرهنگی و همچنین برخی مصوبات کمیته های ستاد بازآفرینی درخصوص رایگان شدن هزینه انشعابات، کاهش هزینه های نظام مهندسی و... از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.