تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی در هاله‌ای از ابهام
تاريخ خبر: شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت: 09:07

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور ناجا از برگزاری رزمایش بزرگ ترافیک ویژه نوروز 95 خبر داد.

سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا گفت: قرار بر آن بود نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی از 15 اسفند اعمال و اجرایی شود اما با رد مصوبه دولت از سوی دیوان عدالت اداری و اینکه دیوان اعلام کرده مصوبه دولت غیر قانونی است و با نرخ تورم در تناقض است از اجرایی شدن یا نشدن نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی به پلیس دستوری ابلاغ نشده است.

وی افزود: طرح بزرگ ترافیکی ویژه نوروز 95 از 25 اسفند همزمان با رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز آغاز و 15 فروردین سال آینده به پایان می رسد.

سردار مهری بیان کرد: برابر تدابیر صورت گرفته از سایر بخش ها در ایام تعطیلات نوروز برای کمک رسانی به پلیس استفاده می شود و نیز از سایر امکانات در جهت برقراری نظم و امنیت در این طرح ترافیکی بهره برده ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: از 19 اسفند ماه همیاران پلیس به حالت آماده باش در می آیند و همیاران پلیس به عنوان بزرگترین سرمایه پلیس کمک به فرهنگسازی و جلوگیری از بروز تخلفات می کنند.

وی در پایان افزود: با آموزش ها و تذکراتی که به همیاران پلیس داده ایم این عملیات را برای حضور در طرح ترافیکی آماده  کردیم و این همیاران تخلفاتی از جمله نبستن کمربند ایمنی، خوردن و آشامیدن در حین رانندگی، استفاده از تلفن همراه را به رانندگان تذکر می دهند و حتی نسبت به جریمه رانندگان می توانند اقدام کنند.