تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اتمام عملیات عمرانی موزه شهید تندگویان تا دو ماه آینده
تاريخ خبر: شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت: 09:17

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی از اتمام عملیات عمرانی موزه شهید تندگویان تا 2 ماه آینده خبر داد.

خلیل راحتی با بیان اینکه اجرای پروژه موزه شهید تندگویان در ردیف بودجه منطقه 12 قرار دارد، گفت: ما کارگزار منطقه 12 هستیم و در حال حاضر قسمت سفت کاری پروژه رو به اتمام است.

وی با اشاره به زمان اتمام پروژه افزود: پیش بینی می کنیم تا 2 ماه آینده عملیات عمرانی پروژه به اتمام برسد و به بهره بردار تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در ادامه به آماده سازی سالن های باغ کتاب تهران پرداخت و عنوان کرد: به غیر از سالن تئاتر حرفه ای که چندان به کارکرد اصلی مجموعه ربطی ندارد، تمامی سالن ها آماده و قابل انتقال به بهره بردار است.

راحتی آماده سازی 3 سالن از 6 سالن مرکز تئاتر صبا را از دیگر برنامه های در دست اقدام شرکت توسعه فضاهای فرهنگی معرفی کرد و گفت: علاوه بر این در پروژه مرکز تئاتر تهران یا خاوران نیز پشت صحنه سالن اصلی هنوز آماده نیست و مقداری از کارهای جزئی پروژه باقی مانده است. البته امیدواریم در آینده ای نزدیک عملیات عمرانی به طور کامل اتمام یابد و پروژه به بهره بردار تحویل داده شود.