تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


«علیرضا خمسه» درنقش پدر 4 شهید
تاريخ خبر: شنبه، 28 آذر 1394 ساعت: 13:06

 

خبرگزاری میزان: تمرینات غواصی بازیگران فیلم« ۱۷۵ غواص» از روز گذشته اغاز شد.

بنا بر این بازیگران فیلم در حال اموزش و تمرین غواصی برای حضور در فیلم «۱۷۵ غواص» هستند . روز گذشته علاوه بر تمرین غواصی تستهای دوربین جهت فیلمبرداری زیر اب هم صورت گرفته است.

«علیرضا خمسه» درنقش پدر 4 شهید+عکس

چاری پیش از این در خبرها اعلام کرده بود که بخشهای زیادی از فیلم روی اب اتفاق می افتد و به همین دلیل قصد داریم فیلمبرداری زیر اب با کیفیت بسیار بالایی داشته باشیم و قرار بود برای فیلمبرداری زیر اب از دوربینهای مخصوصی استفاده کنند که گویا روز گذشته اولین تستهای فیلمبرداری زیر اب هم انجام شده است.

روز گذشته اکثر بازیگران و عوامل فیلم در استخری در منطقه ازادی حضور داشتند، این فیلم مورد حمایت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه است و روز گذشته ناصر ناصری منش یکی از مدیران و مسئولان گروه تلویزیونی سپاه در محل تمرین حاضر بود.


فیلمبرداری« ۱۷۵ غواص» قرار است ظرف روزهای اینده اغاز شود و علیرضا خمسه که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده،قرار است نقش پدر ۴ شهید را بازی کند.

عوامل فیلم: کارگردان : سعید چاری . تهیه کننده:محمد ازادی مهربانی . مدیر فیلمبرداری :حسین ملکی . فیلمبردار زیر اب : امیر عربزاده . فیلمنامه : ثنا صادقی . مدیر تولید: محمد پاچناری . جانشین تهیه : صالح شیخ رضایی.

بازیگرانی که پیش از این  با این پروژه قرارداد بسته بودند حمید فرخ نژاد . پولاد کیمیایی و سید جواد هاشمی بودند.