تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اجرای طرح نگین بازیافت در محلات تهران قدیم
تاريخ خبر: شنبه، 7 تير 1393 ساعت: 14:31

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح نگین بازیافت در محلات محروم این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 ، گفت: اجرای طرح نگین بازیافت در محلات محروم منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان سال 93 به منظور گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ در دست اجرا است.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی بازیافت با حضور در محلات محروم منطقه 12 و نواحی 2،3 و 4 از جمله محله عودلاجان، سیروس، هرندی و محله بازار اقدام به اجرای طرح نگین بازیافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح نگین بازیافت در محلات محروم منطقه 12 و نواحی 2،3 و 4 از جمله محله عودلاجان، سیروس، بازاری، هرندی، توزیع مخازن 120 لیتری بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: آموزش چهره‌ به چهره بازیافت، توزیع اقلام آموزشی بازیافت، انجام تبلیغات محیطی در محلات عودلاجان،‌ سیروس، بازار، هرندی، نواحی 2 و 3 و 4 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.