تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تسریع در اجرای قوانین به کمک مدیریت یکپارچه شهر تهران
تاريخ خبر: شنبه، 7 تير 1393 ساعت: 10:25

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره حمایت مجلس از راهکارهای زیست محیطی شهرداری تهران گفت:مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم، نگران وضعیت زیست محیطی این شهر است و تلاش می کند با همکاری و تعامل شهرداری و شهردار تهران ، آغاز گر حرکت مهمی در این زمینه باشد.

ابراهیم نکو در ادامه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند با ارایه طرح ها و برنامه های مفید و موثر، مشکلات زیست محیطی کلانشهر تهران که با شهر های مختلف و استان های دیگر نیز در ارتباط است ، حل کرده و وضعیت این شهر را بهبود بخشند.

وی درباره مدیریت یکپارچه شهر تهران اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما مدیریت های چندگانه در مواردی که باید مدیریت یکپارچه باشد ، خسارات سنگینی را به کشور وارد کرده است زیرا یک روز تاخیر در اجرای قانون می تواند آثار نامطلوبی بر جای گذارد.

نماینده مردم رباط کریم وبهارستان در ادامه افزود: به دلیل مدیریت های چندگانه، شاهد صدور دستورات متفاوتی هستیم که نه تنها منجر به تسریع در اجرای قانون نخواهد شد بلکه اجرای قانون را از حالت طبیعی نیزخارج کرده و آن را به تعویق می اندازد.

نکو در خاتمه خاطر نشان کرد: هنگامی که دستگاه خاصی مسئولیت را به عهده می گیرد ، وظایف آن دستگاه نیز مشخص بوده و پاسخگویی به شهروندان در این زمینه راحت تر خواهد بود.