تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


شهرداري منطقه 14 دبيرخانه مركزي محور فرهنگ ترافيك شد
تاريخ خبر: شنبه، 9 آبان 1394 ساعت: 08:40

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 از برگزاری چهارمين جشنواره آموزش‌های شهروندي مشـكات در منطقه 14 خبر داد.

حمیدی با اشاره به این مطلب که شهرداري منطقه 14 به‌عنوان دبيرخانه مركزي محور فرهنگ ترافيك انتخاب‌شده است، گفت: به‌منظور تحقق اهداف آموزشهای شهروندی در حوزه فرهنگ شهرنشینی و حل معضل ترافیک، چهارمين جشنواره آموزش‌های شهروندي مشـكات با موضوعات «عابر پياده و خط سفيد، رانندگي منظم بين خطوط» کار را خود را آغاز کرده و شهروندان می‌توانند تا پایان آذر آثار خود را به این دبیرخانه از طریق سرای محلات ارسال کنند.

وی افزود: شرکت‌کننده‌ها در رده‌های سني گروه اول: كودكان (5 تا 11 ساله) ، گروه دوم: نوجوانان (12 تا 17 ساله) و رده سوم: بزرگسالان (18 سال به بالا) می‌توانند 3 اثر در قالب‌های مختلف و يا هر 3 اثر دريك قالب تحويل داده و شماره ثبت اثر را دريافت كنند. داوري آثار در دبيرخانه مركزي منطقه 14 از ابتدای دی‌ماه با حضور داوران جشنواره انجام می‌شود.

شهردار منطقه 14 به نوع آثار ارسال‌شده اشاره کرد و اظهار داشت: آثار ارسالی به جشنواره براي هر گروه سني شامل: گروه سني كودك(5 تا 11 ساله) درزمینه نقاشي، انشاء و متن نویسی بر اساس تصویر؛ گروه سني نوجوان(12 تا 17 ساله) در حوزه عکاسی،داستان كوتاه و تصویربرداری؛ بخش تخصصي(18 سال به بالا) شامل: عكاسي،کاريكاتور، انيميشن و شعر است و بخش جنبي منطقه‌ای(نوجوانان) در خصوص سرود َاسمان آبي، زمين پاك است.

شایان‌ذکر است؛ افتتاح دبیرخانه مرکزی فرهنگ ترافیک با حضور حمیدی شهردار منطقه 14، رفیع مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، واحدی رییس اداره پژوهش سازمان حمل و نقل و ترافیک، روسای ادارات آموزش شهروندی مناطق 22 گانه، معاونان و مدیران منطقه 14 با اهدای 14 حکم اعضای شورای تخصصی کار خود را رسما آغاز کرد.