تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اجرای بیش از 200کیلومتر خط کشی در معابر منطقه 14
تاريخ خبر: پنجشنبه، 7 آبان 1394 ساعت: 09:04

به گزارش گروه احبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 با تاکید بر اجرای پروژه «کمپین آسمان آبی ، زمین پاک»  از اجرای بیش از 200کیلومتر خط کشی در معابر این منطقه خبر داد.

حمیدی با اشاره به ترویج فرهنگ خط سفید گفت: در راستای توجه به فرهنگ انضباط ترافیکی و حرکت رانندگان بین خطوط در فاز دوم اقدماتی چون بیش از 200 کیلومتر خط کشی معابر، 167 بلوک گذرگاه عابرپیاده، 13 کانال خط ایست، 170 مورد علائم و زمین نوشتار، نصب 13 محل سرعتگاه، بیش از 10 مورد هم سطح سازی معابر انجام شد.

بر همین اساس؛ وی در خصوص دیگر فعالیتهای اجرایی خط سفید اظهار داشت: آموزش تاکسیرانان به طور گسترده، اجرای نمایش و نمایشهای عروسکی در مدارس، مهدکودکها و مراکز آموزشی، توزیع بروشورها و بسته های فرهنگی در نقاط مختلف منطقه، اجرای مسابقات در برنامه های فرهنگی در سراهای محلات و بوستانها از جمله اقداماتی بوده که جهت آشنا سازی شهروندان با فرهنگ خط سفید اجرا شد.

شهردار منطقه 14 از ساماندهی کندروی بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و خاطرنشان ساخت: اجرای فعالیتهای زیباسازی در کندروهای بزرگراه امام علی (ع)، نصب چراغ در خروجیها، نصب و بازپیرایی علائم و تابلوهای ترافیکی و ...از دیگر فعالیتهای اجرا شده در محدوده بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 14 است.