تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


ایمن سازی سیستم حمل و نقل واشنگتن
تاريخ خبر: چهارشنبه، 8 مهر 1394 ساعت: 13:14

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل فدرال (FTA ) برنامه اصلاحی سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن (WMATA ) برای بهبود ایمنی مترو و اتوبوس را تایید کرده است.

اکنون FTA از این سازمان خواسته تا تمرکز و توجه خود را به اجرای موثر این طرح و ارائه ایمنی بیش تر برای مسافران و کارکنان معطوف سازد.

آنتونی فاکس، وزیر حمل و نقل ایالات متحده گفت: "سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن باید بر اساس استانداردهای ایمنی بالاتر به مسافران و کارکنان خود تعهد جدیدی بدهد. این برنامه فرصتی برای WMATA  است تا تغییراتی پایدار ایجاد کرده و اعتبار خود را در میان مردم حفظ کند."

FTA با بهره گیری از قوانین نظارتی امینتی جدید، در بهار سال 2015 یک بازرسی مدیریت ایمنی ترتیب داد و برنامه های اجرایی و نگهداری، توانایی های مدیریت ایمنی و ساختارهای سازمانی WMATA  را ارزیابی کرد تا هماهنگی آن ها را با قوانین و مقررات خود سازمان و قوانین فدرال بررسی کند. در این ارزیابی برخی نواقص سازمانی و چالش های اجرایی از جمله 54 مشکل ایمنی نمودار شدند که 44 مورد آن ها در مترو و 10 مورد در اتوبوس های این سازمان بودند.

در ماه ژوئن سال 2015، FTA دستورالعمل ایمنی را به این سازمان ابلاغ کرد که شامل 91 اقدام برای رفع مشکلات ایمنی مذکور بود. 78 مورد از این اقدامات در مترو و 13 مورد دیگر در سیستم اتوبوس ها قابل اجرا بود.

برنامه اصلاحی سازمان حمل و نقل شهری واشنگتن شامل مرکز کنترل عملکرد ریلی، آموزش ایمنی کارکنان و نگهداری سیستم ها است. بر اساس این برنامه، اکثر اقدامات توصیه شده از طرف FTA در بازه زمانی 2015-2017 تکمیل خواهد شدو برخی از آن ها تا سال 2019 ادامه خواهند داشت.