تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تایید برنامه مدرن سازی سیستم سیگنالینگ متروی شیکاگو
تاريخ خبر: چهارشنبه، 25 شهريور 1394 ساعت: 13:14

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شیکاگو (CTA) آغاز طراحی پروژه سیگنال های ارتباطی Ravenswood Loop برای جایگزینی سیستم سیگنال 40 ساله متروی این شهر را که در خطوط براون و پِرپِل بین ایستگاه های آرمیتاژ و Merchandise Mart استفاده می شود را تایید کرد.

این سیستم سیگنال مدرن توانایی CTA برای جابه جایی ایمن تر و بهینه تر قطارها را افزایش می دهد. این پروژه، مکمل طرح بازسازی ارتباطات Ravenswood Loop است که سال 2013 توسط شهردار اِمانوئل آغاز شد و به طور قابل توجهی ساختار مترو را مدرن و بخش های رو به نابودی را جایگزین کرد. گمان می رود این طرح بازسازی تا پایان سال 2015 تکمیل شود.

خط براون لاین یکی از مسیرهای رو به رشد است که طی 10 سال گذشته تعداد مسافران آن بیش از 45 درصد افزایش یافته است. این مسیر یکی از خطوط اصلی متروی شیکاگو است که در هر هفته 700 قطار در آن افراد را به محل کار، محل تحصیل و یا اماکن دیگر می برند. شهردار اِمانوئل اهمیت سرمایه گذاری در زیرساخت های مترو به منظور پاسخ گویی به نیازهای جامعه امروزی را درک کرده است.

این پروژه با مدرن سازی مسیرها و زیرساخت هایی که برخی بیش از 100 سال قدمت دارند و جایگزینی سیستم سیگنالینگ نصب شده در سال 1975 که بسیار قدیمی شده و باعث ایجاد شلوغی و هرج و مرج به خاطر افزایش جمعیت می شود به ارائه خدمات بهتر در دو خط متروی براون و پِرپِل لاین کمک می کند.

انتظار می رود این پروژه تاثیر زیادی بر رفت و آمد مسافران نداشته باشد چرا که اکثر کارهای آن در زمان های غیر شلوغ انجام خواهد شد.