تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور در تهران
تاريخ خبر: چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 ساعت: 12:01

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه‌ها اقدام می‌کنند.
 
وی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره‌برداری رسیده و ۱۱جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
 
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری، کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.
 
بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه‌ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.