تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


آماده‌باش اکیپ‌های جلوگیری تردد کامیون‌های پسماندهای ساختمانی در جنوب غرب پایتخت
تاريخ خبر: شنبه، 17 خرداد 1393 ساعت: 09:49

به گزارش شهرداری نیوز، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از آماده‌باش اکیپ ‌های جلوگیری از تردد کامیون‌های پسماندهای ساختمانی در معابر و محورهای اصلی این منطقه خبر داد.

امیرحسین عساری، معاون امور شهری و فضای سبز ، گفت: اجرای طرح استقرار اکیپ‌های جمع آوری و جلوگیری از تردد کامیون‌های پسماندهای ساختمانی، خاک و نخاله در معابر و محورهای اصلی منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح از نیمه دوم خردادماه آغاز و تا پایان سال 93 در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

عساری اظهار داشت: در این طرح اکیپ های جلوگیری از تردد کامیون های پسماندهای ساختمانی، خاک و نخاله در معابر، محورهای اصلی و محلات 16 گانه منطقه 18 در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده باش و استقرار اکیپ های جلوگیری از تردد کامیون های پسماندهای ساختمانی، خاک و نخاله در معابر، محورهای اصلی و محلات 16 گانه منطقه 18، پیشگیری از آلاینده های زیست محیطی، جلوگیری از فعالیت شرکت های شن و ماسه و تردد وسائط نقلیه سنگین معابر و محورهای منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

عساری خاطرنشان کرد: جمع آوری خاک و نخاله حاشیه یک هکتاری جنگلکاری شده بلوار شهید مهتدی، آموزش چهره به چهره بازیافت در مجتمع های مسکونی محلات 16 گانه منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.