تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


بیش از ۲۰۰ پروژه شهرداری منطقه 18 آماده بهره برداری
تاريخ خبر: يکشنبه، 20 ارديبهشت 1394 ساعت: 15:47

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه در راستای نیاز شهروندان به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی و... بخش اعظم طرح‌ها و پروژه های منطقه به اتمام رسیده ، گفت: به زودی بیش از ۲۰۰ پروژه تقدیم شهروندان این منطقه می‌شود.

وحید نوروزی با بیان این مطلب افزود: بزرگراه ۷۶متری شهید بروجردی، بلوار ۴۵ متری بهار، تکمیل بلوار یاران و همچنین ۱۲بوستان شهری که شاخص این بوستان‌ها پارک مادر درمسیر روه دره کن است و نیز چندین فضای ورزشی و فرهنگی از جمله نخستین خانه کشتی در جنوبغرب تهران از جمله پروژه های آماده افتتاح است .

نوروزی تصریح کرد: نوسازی بافت فرسوده منطقه، کنترل الکترونیکی معابر از طریق دوربین‌های ترافیکی، نظارت بر ساخت و ساز‌ها بر اساس ضوابط شهرسازی و معماری، اجرا اصلاحات هندسی معابر، افزایش مشارکت های مردمی در اداره امور شهر و محلات، اجرای پروژه‌های مشارکتی بزرگ با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی اعم از ساخت بازار بزرگ فرش خاورمیانه، مجتمع تجاری، مسکونی ISP، بازار میلاد قائم (عج) و... نیز راه اندازی مسیر جدید BRT در منطقه و بهره برداری از ایستگاه‌های جدید خط ۳ مترو و... هم چشم اندازی زیبا و ارزشمندی را برای منطقه ۱۸ ترسیم می‌نماید.