تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


جبران خسارت مشاغل تحت تاثیر پروژه های ریلی در لس آنجلس
تاريخ خبر: يکشنبه، 23 فروردين 1394 ساعت: 11:43

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار لس آنجلس و رئیس هیئت مدیره متروی لس آنجلس، Eric Garcetti به همراه اعضای هیئت مدیره، Mark Ridley-Thomas و Jacquelyn Dupont-Walker، چک هایی به مبلغ کلی 66310 دلار را به چهار کارفرمای کوچک که تحت تاثیر توسعه سیستم ریلی مترو قرار گرفته بودند، تحویل دادند.

شهردار، Garcetti گفت: "ما سرمایه گذاری های لازم در سیستم حمل و نقل عمومی لس آنجلس را تامین می کنیم اما این ساختارها نباید به قیمت آسیب دیدن مشاغل پیش برود. جبران خسارت وارده به مشاغل کمک می کند اطمینان یابیم که مشاغل تحت تاثیر این ساختارها علیرغم مشکلات موقتی مشتریان و کارکنان قادر به پیشرفت هستند."

هیئت مدیره مترو به این موسسه اجازه اختصاص سالانه 10 میلیون دلار برای به کارگیری در برنامه جدید جبران خسارت مشاغل را داده و مشاغل آزاد نیز می توانند تا 50 هزار دلار را سالانه دریافت کنند.

Ridley-Thomas  گفت: "جبران خسارت مشاغل اولین برنامه در نوع خود در لس آنجلس است. واضح است که کارفرمایان به تنهایی روند این ساخت را تحمل نمی کنند. مشاغل کوچک، ستون جامعه ما هستند و ما باید تمام تلاش خود را در جهت اطمینان از ادامه آن ها انجام دهیم."