تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


زیباسازی یک هزار و 500 متر مربع در حاشیه بزرگراه همت، مدرس چمران به فرش گل
تاريخ خبر: دوشنبه، 17 فروردين 1394 ساعت: 08:59

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 3 گفت: یک هزار و 500 متر مربع فرش گل مزین به اسامی ائمه اطهار در حاشیه بزرگراه شهید همت، شهید حقانی، رسالت و چمران گسترده شد.

مرتضی روحانی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 3 تهران با اشاره به گل آرایی حاشیه بزرگراه‌های همت و حقانی و رسالت اظهار کرد: فرش گل‌هایی مزین به اسامی ائمه اظهار در حاشیه بزرگراه‌ شهید همت و شهید حقانی و رسالت گسترده شد که برخی از این فرش‌ گل‌ها که با استفاده از گل‌های رنگارنگ فصلی از جمله بنفشه و ابری آبی و نقره‌آی رنگ طراحی شده است، منقش به اسامی حضرت محمد (ص)، حضرت فاطمه و امام علی تزیین شده است.

وی افزود: در مجموع یک هزار و 500 متر مربع فرش گل در حاشیه بزرگراه‌های همت، مدرس و چمران گسترده شده و چشم انداز زیبایی را در این نقاط بوجود آورده است که هدف از اجرای این طرح، زیباسازی فضای شهری، بهبود کیفیت زیست محیطی، تاثیر گذری مثبت در آلودگی هوا و ایجاد چشم انداز مناسب بوده است.

معاون شهردار منطقه 3 ادامه داد: گل در فرهنگ ایرانی همواره نماد عشق و محبت و یکی از زیباترین خلقت‌های آفریدگار بوده است و هم اکنون جلوه‌ای کوچک از هنرمندی آفریدگار را می‌توان در بوستان‌ها و معابر شهری مشاهده کرد که همراه با عطر دل انگیز خود، شهروندان را جذب می‌کند.