تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


با فعالیت های مدیریت شهری رنگ تهران از خاکستری به سبز تبدیل شده است
تاريخ خبر: جمعه، 14 فروردين 1394 ساعت: 20:57

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز ،سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه در قدیم شهر تهران رنگ خاک داشت، گفت: امروز سبزی هایی در سطح تهران بخصوص در حاشیه بزرگراه ها دیده می شود که نشان می دهد مدیریت شهری توجه ویژه ای به توسعه فضای سبز پایتخت داشته است. 

علیرضا منصوریان با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز شهر تهران طی 9 سال گذشته گفت: عملکرد شهرداری در طول این سال ها بسیار موفق بوده است. از سرانه فضای سبز هر نفر که تا یک دهه قبل بسیار پایین بوده حالا به سرانه 15.5متر مربع برای هر نفر رسیده ایم که این مساله شایسته تقدیر است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه شخصا در بزرگراه های تهران شاهد تحول بسیار شایانی در فضای سبز هستم، تصریح کرد: در سال های اخیر شکل تهران عوض شده و کمربند سبز پایتخت در حال شکل گیری است. به خصوص در بزرگراه های همت، حکیم و مدرس این موضوع را می توان به عینه دید. 

وی با تاکید بر اینکه همیشه در قدیم شهر تهران رنگ خاک داشت، افزود: امروز سبزی هایی در سطح تهران بخصوص در حاشیه بزرگراه ها دیده می شود که نشان می دهد مدیریت شهری توجه ویژه ای به توسعه فضای سبز پایتخت داشته است. 

منصوریان با بیان اینکه هر نفر باید بتواند فضای سبزی برای خود در محیط زندگی اش داشته باشد و یا وظیفه خود بداند از فضای سبز پیرامون محیط زندگی اش به خوبی نگه داری کند، اشاره کرد: طبق گفته های شهردار تهران تا پایان سال 95  در حوزه فضای سبز در شهر تهران باز هم شاهد تحولات مثبت بیشتری خواهیم بود.