تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک همایشی بسیار غنی به لحاظ علمی با حضور گسترده متخصصین داخلی و خارجی
تاريخ خبر: شنبه، 2 اسفند 1393 ساعت: 09:03

به گزارش شهرداری نیوز،مهندس تشکری هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک  شهرداری تهران در خصوص برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی  مهندسی ترافیک گفت : این کنفراس که در تاریخ های 5 و 6 اسفند ماه برگزار می شود یکی از همایش های بسیار غنی به لحاظ علمی و حضور گسترده متخصصین داخلی و خارجی است.

وی افزود در طی این کنفرانس 1360 مقاله پژوهشی از پژوهشگران داخلی و خارجی اعم از دانشجویان و اساتید دانشگاه و محققان ترافیکی ارائه شده است.در این رابطه مقالاتی از 15 کشور خارجی به این کنفرانس فرستاده شده است که بیش از 170 مقاله به صورت پنل های تخصصی و 200 مقاله به صورت پوستر عرضه می شود.

وی در ادامه گفت،:ضمن اینکه با یکی از کنفرانس های معتبر بین المللی در موضوع ترافیک هماهنگی هایی انجام داده ایم که به صورت سالیانه 2 بار در شهر مادرید این همایش برگزار شود . طی این هماهنگی قرار است در هر دوره  1 بار در ایران و بار دوم در شهر مادرید برگزار شود . بنابراین ما میزبان مهمانانی از کنفرانس مادرید نیز خواهیم بود که در این کنفرانس شرکت خواهند کرد .

مهندس تشکری در ادامه افزود ، بسیاری از فعالیت های نوینی که در شهرداری تهران انجام می شود از طریق پژوهشهایی است که طی همین کنفرانس ها در سال های قبل  انجام شده است.به طور متوسط سالیانه بیش از 400 پژوهشگر از سرتاسر کشور در این کنفرانس  حظور پیدا می کنند.